مقالات

پکیج ایران رادیاتور، انواع سری ها L و M و K و ECO

پکیج ایران رادیاتور

پکیج ها یکی از محصولات پرطرفدار تولید شرکت ایران رادیاتور هستند که نقش مهمی در گرم کردن محیط خانه ایفا می کنند. این دستگاه ها علاوه بر تامین آب گرم مورد نیاز سیستم های گرمایشی خانه، به گرم کردن آب مصرفی نیز کمک می کنند. پکیج ها به طور کلی در دو مدل زمینی و دیواری تولید می شوند که به ترتیب برای ساختمان هایی با مساحت زیاد و ساختمان هایی کوچک مناسب هستند. نکته حائز اهمیت در مورد پکیج های زمینی این برند این است که بر خلاف مدل های دیواری که بدون مخزن آب تولید می شوند، این دستگاه ها دارای مخزن آب هستند. سری های مختلف پکیج ایران رادیاتور به عنوان دستگاه هایی پرفروش از طریق سایت لوله اتصالات، نماینده محصولات ایران رادیاتور در کشور قابل خریداری هستند.

 

خرید انواع پکیج های ایران رادیاتور
فقط با یک تماس و بهترین قیمت

 

انواع پکیج های برند ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور در سری های مختلفی تولید می شوند که در این قسمت به معرفی آن های می پردازیم:

  1. پکیج های سری L

پکیج های سری ال تولید شرکت ایران رادیاتور، مجهز به دو مبدل هستند و جزو پکیج های شوفاژ دیواری این برند به حساب می آیند. این سری از پکیج ها از راندمان حرارتی نود و سه درصد، حداکثر دمای آب گرم هشتاد و پنج درجه سانتی گراد و حداکثر فشار سه بار برخوردار هستند و حداکثر دمای آب گرم مصرفی آن ها شصت درجه سانتی گراد است. علاوه بر آن حداقل و حداکثر فشار آب سرد مصرفی این دستگاه ها به ترتیب نیم و ده بار است. این سری از پکیج ایران رادیاتور در مدل های زیر تولید می شود:

– پکیج مدل L 24FF

– پکیج مدل L 28FF

– پکیج مدل L 36FF

پکیج سری L ایران رادیاتور

  1. پکیج های سری M

پکیج های سری ام تولید شرکت ایران رادیاتور، مجهز به دو مبدل هستند و در دسته پکیج های شوفاژ دیواری قرار می گیرند. این سری از پکیج ها دارای حداکثر دمای آب گرم هشتاد و پنج و بیشترین دمای آب گرم مصرفی شصت درجه سانتی گراد هستند. در این پکیج ها حداقل و حداکثر فشار آب سرد مصرفی ورودی به ترتیب نیم و ده بار است. پکیج های سری M در مدل های زیر تولید می شوند:

– پکیج مدل M 24FF

– پکیج مدل M 28FF

پکیج سری M

  1. پکیج ایران رادیاتور سری K

پکیج سری K یکی از انواع پکیج های شوفاژ دیواری تولید شرکت ایران رادیاتور است که از راندمان حرارتی بالا در حدود نود و سه درصد برخوردار است. در این سری از پکیج بیشترین میزان دمای آب گرم هشتاد و پنج درجه سانتی گراد و بیشترین دمای آب گرم مصرفی شصت درجه سانتی گراد است. علاوه بر آن بیشترین و کمترین فشار آب سرد مصرفی ورودی این دستگاه نیز به ترتیب ده و نیم بار است. در حال حاضر این سری از پکیج تنها در مدل زیر تولید می شود:

– پکیج مدل K 24FF

پکیج سری k

  1. پکیج های سری ECO

پکیج های سری اکو از برند ایران رادیاتور در مقایسه با سایر انواع پکیج های تولید این شرکت، از قیمت پایین تری برخوردار هستند. این دستگاه ها داری فن و مجهز به دو مبدل هستند و در ظرفیت های خروجی بیست و دو و بیست چهار کیلو وات موجود عرضه می شوند. در حال حاضر این سری از پکیج ایران رادیاتور در مدل های زیر تولید می شود که برای خرید آن ها می توانید از سایت لوله اتصالات، نماینده محصولات ایران رادیاتور اقدام نمایید.

– پکیج مدل ECO 22FF-PL

– پکیج مدل ECO 24FF-PL

پکیج سری اکو

  1. پکیج های سری Z

این سری از دستگاه ها در دسته پکیج های شوفاژ زمینی این برند جای می گیرند و به دلیل مصرف بالا، برای ساختمان هایی با مساحت زیاد و مصرف بالای آب مناسب هستند. پکیج ایران رادیاتور سری Z در مدل های زیر تولید می شود:

– پکیج مدل Z 36FF

– پکیج مدل Z 60FA

 

مزیت های پکیج های ایران رادیاتور

مهم ترین مزایای پکیج های تولید شرکت ایران رادیاتور به شرح زیر است:

– پکیج های تولید این شرکت معتبر ایرانی مجهز به پرشر سوئیچ هوا هستند و از مسدود شدن دودکش جلوگیری می کنند.

– با توجه به آنکه این پکیج ها در سری های مختلفی تولید می شوند، می توانند نیاز تمامی مشتریان را برآورده سازند.

– پکیج های ساخت شرکت ایران رادیاتور فضای زیادی را اشغال نمی کنند و بی صدا و آرام کار می کنند.

– پکیج های تولید این برند دارای سیستم کنترل تمام دیجیتال هستند و از ایمنی بالایی برخوردار اند.

– استفاده از پکیج ایران رادیاتور به تامین آب گرم به صورت دائمی کمک می کند.

– این دستگاه ها از راندمان حرارتی فوق العاده ای برخوردار هستند و نصب و سرویس آن ها نیز به آسانی قابل انجام است.

تاریخچه تولید پکیج ایران رادیاتور

شرکت صنعتی ایران رادیاتور با بیش از چهل سال سابقه فعالیت موفق، به عنوان یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی ایران شناخته می شود. این شرکت مطرح ایرانی در سال یک هزار و سیصد و هشتاد و چهار، خط تولید پکیج های خود را راه اندازی نمود. ایران رادیاتور با همکاری کمپانی ایتالیایی میکروپلن، نخستین آزمایشگاه تحقیقاتی پکیج را به منظور طراحی و تولید این دستگاه ها در ایران تاسیس کرد. این شرکت پس از آن پکیج های شوفاژ زمینی و دیواری خود را با بهره گیری از دانش تخصصی و جدیدترین فناوری های شرکت های اروپایی طراحی و تولید کرد. ایران رادیاتور با استفاده از قطعات باکیفیت تولید شرکت های معتبر اروپایی، موفق به دریافت نماد استاندارد ایران و گواهینامه فنی از سوی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی شد.

 

مراحل تولید پکیج ایران رادیاتور

همانند تمامی محصولات ایران رادیاتور، پکیج های این برند نیز در طول پروسه تولید به طور مستمر تحت نظارت واحدهای مختلف کنترل تولید قرار دارند. متخصصین این بخش با حساسیت و دقت فراوان، بر روی فرآیند کلی تولید کنترل مستقیم دارند و تولیدات را در مراحل مختلف، تحت آزمایش و بررسی های گوناگون قرار می دهند. بر این اساس رادیاتورهای این پکیج ها حین فرآیند تولید، در سه مرحله تحت تست فشار قرار می گیرند و پس از آن طی دو مرحله بر روی آن ها تست رنگ انجام می شود. همچنین از مشعل های تمامی سری پکیج های تولید شده، تست شعله گرفته می شود و پس از اطمینان از کارکرد صحیح، بسته بندی می گردند.

 

 


بیشتر بخوانید

نمایندگی ایران رادیاتور (خرید انواع محصولات)

تجهیزات گرمایش از کف

خرید انواع چیلر

خرید انواع فن کویل

 

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *