لوله تک لایه و کاربرد آن

لوله تک لایه پلیکا و اتصالات آن با توجه به ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی که دارند، در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که برخی از متداول ترین آنها به شرح زیر است:

لوله های تک لایه، بوشن ها، بوشن های تبدیلی، زانویی های نود درجه، زانویی های چهل و پنج درجه، سه راهی های مساوی، سه راهی های تبدیلی، لوله های خم دار، پل های داربست، چهار راه ها، زانویی ها، بوشن فلزی، زانویی های دیواری مغزی فلزی، بوشن های یک سر فلز، مغزی های یک سر فلز، زانویی های یک سر بوشن فلزی، زانویی های یک سر مغزی فلزی، مهره های ماسوره بوشن فلزی، مهره های ماسوره مغزی، سه راهی های بوشن، سه راهی های مغزی فلزی، درپوش ها، بست ها و شابلون ها.

لوله تک لایه

کاربردهای لوله تک لایه

این لوله ها و اتصالات به لطف بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد، در بخش های مختلفی بکار گرفته می شوند که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 لوله کشی های آب آشامیدنی برای آب گرم و سرد منازل و ساختمان ها، لوله کشی سیستم های گرمایشی، لوله کشی سیستم های فاضلاب شهری، لوله کشی سیستم فاضلاب های صنعتی، لوله کشی سیستم های شوفاژ، لوله کشی سیستم های تهویه مطبوع و لوله کشی سیستم های آب های زیرزمینی.

مزایای لوله تک لایه

لوله و اتصالات تک لایه پلیکا به دلیل ویژگی های خاص خود، مزیت های فراوانی نسبت به اغلب لوله های موجود در بازار دارند که مهم ترین آنها به شرح زیر است:

مقاوم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی

این مدل از لوله های تک لایه با توجه به مقاومت بالا در برابر عوامل ایجاد کننده پوسیدگی و زنگ زدگی برای استفاده در سیستم های لوله کشی آب آشامیدنی مناسب هستند؛ زیرا تغییری در طعم، رنگ و مزه آب ایجاد نمی کنند و از سوی دیگر، امکان رشد انواع جلبک ها و قارچ ها در داخل این لوله ها وجود ندارد.

عدم افت فشار آب و سیالات

لوله های تک لایه پلیکا با توجه به بهره مندی از سطح داخلی صاف، صیقلی و یکدست به هیچ عنوان موجب افت فشار در زمان عبور سیالات نمی شوند. از دیگر مزایای این لوله ها این است که به مرور زمان دچار رسوب و گرفتگی نمی شوند.

مقاوم در برابر ترکیبات شیمیایی

طراحی و تولید این لوله ها و اتصالات به گونه ای است که در مقابل مواد شیمیایی، اسیدی و بازی مقاوم هستند و از این رو گزینه مناسبی برای لوله کشی سیستم های فاضلاب صنعتی هستند. 

خرید لوله تک لایه

مناسب برای لوله کشی های توکار و روکار

این لوله ها با توجه به آنکه تا حد زیادی در مقابل ساییدگی، خوردگی و ضربه مقاوم هستند برای لوله کشی های روکار مناسب هستند. همچنین ظاهر مناسب این لوله های تک لایه موجب شده است تا گزینه مناسبی برای لوله کشی روکار باشند.

بالا بودن دمای ذوب لوله تک لایه

یکی از مزیت های این نوع از لوله های پلیکا این است که دارای دمای ذوب بالا هستند که استفاده از آنها در محیط های مختلف را امکان پذیر می سازد.

عایق مناسب

لوله و اتصالات تک لایه پلیکا یک عایق حرارتی مناسب هستند. این لوله ها همچنین در مقابل یخ زدگی، نفوذ گاز و اکسیژن نیز مقاوم هستند و گزینه ای ایده آل برای استفاده در شرایط محیطی مختلف به حساب می آیند.

دارای عمر طولانی

لوله های تک لایه پلیکا دوستدار محیط زیست هستند و در شرایط مناسب دارای عمر طولانی و ماندگاری بلند مدت تا حدود پنجاه سال هستند. به همین علت می توان با خیالی آسوده و بدون نگرانی از هزینه های تعمیر و بازسازی، از آنها برای لوله کشی های ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده نمود.  

امکان نصب آسان

لوله و اتصالات تک لایه پلیکا با توجه به وزن اندک، به سرعت و به سهولت و بدون نیاز به چسب قابل نصب هستند.

امکان حمل و نقل آسان

جابجایی و حمل و نقل لوله های تک لایه پلیکا با توجه به آنکه دارای وزن کمی هستند بسیار آسان است.

انعطاف پذیری مناسب

با توجه به آنکه این لوله ها از جنس پلاستیک هستند دارای خاصیت انعطاف پذیری مناسبی هستند و بدون آسیب دیدگی به راحتی می توان آنها را در دمای خاص خم نمود. از سوی دیگر این لوله ها در مقابل ضربه و فشار نیز مقاومت مناسبی دارد.

قیمت مناسب اتصالات و لوله تک لایه

از آنجایی که این این لوله ها و اتصالات پلیکا نسبت به لوله هایی از جنس فلز یا چدن قیمت مناسب تری دارند، بکارگیری آنها در ساختمان ها مقرون به صرفه تر است.

برای خرید هرگونه لوله تک لایه با تخفیف فقط کافی است با کارشناسان لوله اتصالات تماس حاصل کنید.

تا تحویل سفارشتان فقط یک تماس فاصله دارید...

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.7 از 85 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *