لوله و اتصالات نیوپایپ

ما به عنوان نمایندگی رسمی نیوپایپ قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کنیم و کمک کنیم تا انتخابی مطمئن داشته باشید. پس از آنکه با مزایا و معایب این محصول در شرکت نمایندگی نیوپایپ آشنایی کامل پیدا کنید، به سادگی هرچه بیشتر می توانید تصمیم بگیرید که برای تأسیسات گرمایشی، سرمایشی و لوله کشی ساختمان خود از کدام محصول استفاده کنید که هم از حداکثر کیفیت مطلوب بهره ببرید و هم از هدر رفت سرمایه خود جلوگیری کرده باشید.

 

وب سایت لوله اتصالات، نمایندگی نیوپایپ در سراسر ایران.
با خرید به بهترین قیمت فقط یک تماس فاصله دارید.

نمایندگی لوله نیوپایپ

آشنایی با نمایندگی نیوپایپ

لوله و اتصالات نمایندگی نیوپایپ در تهران است که محصولات شرکت آتی لوله سپاهان یکی از برندهای گروه صنعتی گیتی پسند اصفهان را ارائه می نماید. این برد یکی از برندهای خوش نام بازار تأسیسات کشور و همچنین جهان است که کیفیت محصولات آن را نه تنها آزمایشگاه ها و استاندارد های معتبر جهانی تائید می کنند بلکه مورد تائید تمامی اهل فن و خبرگان علم تأسیسات و خیلی از مصرف کنندگان این محصول می باشد. این محصول به دلیل کیفیت بالا یکی از برندهایی است که توسط سایت لوله اتصالات به عنوان نمایندگی رسمی به فروش می رسد.
برخی از دلایل پیشرفت و محبوبیت روز افزون لوله و اتصالات پنج لایه شرکت نیوپایپ استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در تولید محصولات نیوپایپ و تکیه بر دانش و تخصص و به کارگیری متخصصان و نخبگان کشور عزیزمان برای تولید محصولات برند نیوپایپ و همچنین استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های جهان در خط تولید کارخانه است که این دلیل عرضه گسترده آن توسط نمایندگی ها می باشد.
لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در انواع مختلفی تولید می شوند و توسط نمایندگی ما به فروش می رسد، که هرکدام از آنها ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند. انواع لوله و اتصالات پنج لایه شرکت نیوپایپ عبارت اند از:
لوله پنج لایه با اتصالات کلمپی
• لوله پنج لایه با اتصالات کوپلی
• لوله پنج لایه با اتصالات پرسی

دامنه کاربرد لوله و اتصالات نیوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ به واسطه مواد اولیه پلیمری مرغوب و خواص فیزیکی و مکانیکی ویژه خود دامنه کاربرد وسیعی دارد که در ادامه به عنوان نمایندگی رسمی به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

کاربرد در مصارف آب رسانی بهداشتی

یکی از بهترین و کاربردی ترین لوله و اتصالات در آب رسانی سرد و گرم ساختمانی لوله و اتصالات نیوپایپ می باشد.

لوله نیوپایپ در مصارف صنعتی

همان طور که پیش تر گفته شد با توجه ویژگی های این لوله و مقاومت بالای آن در برابر سیالات شیمیایی این محصول بسیار موردتوجه نمایندگی نیوپایپ و کارخانه های تولید مواد شیمیایی قرار گرفت و همچنین در صنایعی مانند پتروشیمی، ماشین سازی، نفت و گاز، کشتی سازی و … نیز کاربرد فراوانی دارد.

سایر کاربردها

کاربرد لوله و اتصالات نیوپایپ در صنایع پزشکی و بهداشتی:
لوله و اتصالات نیوپایپ با توجه به ساختار بهداشتی و غیرقابل نفوذ آنها در کاربردهای پزشکی نیز بسیار کاربردی و پرمصرف است و در مواردی چون سیستم دیالیز، انتقال گازهای طبی، صنایع غذایی، صنایع دارویی و… بسیار پرکاربرد می باشد.
کاربرد لوله و اتصالات نیوپایپ در سیستم های حرارتی و برودتی:
محصولات شرکت نیوپایپ به واسطه توان بالایی که در برابر فشار و ترک خوردگی و همچنین ویژگی عمر بالا آنها در انتقال سیالات با درجه حرارت حدود 90 درجه سلسیوس، کاربردهای چون استفاده در سیستم فن کوئل، سردخانه، سیستم های مولد سرما، سیستم های نوین گرمایش از کف، سیستم های رادیاتور و … بسیار مناسب و پرکاربرد است.

لوله پنج لایه نیوپایپ

مزایای لوله نیوپایپ

با توجه به استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در ساخت باعث شده تا این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر سیالات شیمیایی و همچنین تحمل درجه حرارت تا 90 درجه سلسیوس داشته باشد که همین ویژگی توجه بسیاری از نمایندگی ها، مهندسین تأسیسات و صنعت گران را به سمت لوله و اتصالات نیوپایپ جلب گرده است.
یکی دیگر از ویژگی های محصولات این شرکت انعطاف پذیری و شکل پذیری بسیار راحت آن است که به طبع آن نصب بسیار سریع و آسان و ضایعات خیلی کم در هنگان نصب است که همین ویژگی باعث می شود که در زمان اجرا و هزینه های مربوط به آن صرفه جویی شود. یکی از دلایل پیشنهاد آن توسط نمایندگی ما نیز همین موارد است.
از دیگر ویژگی های لوله نیوپایپ می توان به مقاومت بسیار بالای این محصول در برابر فشار بالا اشاره کرد که این ویژگی به دلیل وجود یک لایه آلومینیوم و جوش طولی آن به وجود آمده است، همین ساختار و طراحی بی نظیر این محصول سبب شده تا مقاومت بسیار بالایی در مقابل زنگ زدگی، رسوب گرفتگی و پوسیدگی داشته باشند و همین امر باعث شده تا نمایندگی نیوپایپ لوله اتصالات، این شرکت را به مشتریان خود پیشنهاد دهد و مهندسین علم تأسیسات و خبرگان این حوزه از این محصول برای لوله کشی های توکار استفاده کنند بدون اینکه هیچ نگرانی از طول عمر آن داشته باشند.

برخی دیگر از ویژگی های که وجود آلومینیوم باعث به وجود آمدن آنها شده ضریب انبساط طولی بسیار ناچیز و در حد لوله های فلزی و عدم نفوذ اکسیژن در داخل لوله و جلوگیری از لجن زدگی و به طبع آن عدم تغییر رنگ، طعم و بوی آب می باشد و همین امر است که باعث شده این لوله بسیار برای صنعت غذا و دارو مناسب باشد.

استانداردها و گواهینامه های شرکت نیوپایپ

– دارای گواهی نامه IQNet از شبکه جهانی کیفیت

– دارای استاندارد ایزو 9001:2015 از DQS آلمان

– دارای تأییدیه موسسه استاندارد به شماره ASTM F-1281

– دارای تأییدیه موسسه استاندارد به شماره ASTM F-1974

– دارای استاندارد ملی ایران ISIRI 1273-2

– دارای تأییدیه مطابقت با استاندارد ملی ایران در خصوص اتصالات به شماره ISIRI 12753-3

– دارای تأییدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به شماره DVGW-W542

– دارای استاندارد مطابقت با محیط زیست ISO14001:2015 از DQS المان

– دارای استاندارد ایمنی و بهداشت OHSAS 18001:2007 از DQS المان

– گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی

– عضو انجمن مهندسین مکانیک آمریکا

– اولین عضو ایرانی انجمن بین المللی تست مواد

– اولین عضو آسیایی انجمن بین المللی سیستم های گرمایش و سرمایش تابشی

توجه داشته باشید که وبسایت لوله و اتصالات باتوجه به سال ها سابقه در نمایندگی و عرضه محصولات شرکت نیوپایپ تا کنون فیدبک های مثبت بسیاری را از سوی خریداران این محصول دریافت کرده و کیفیت آن را به عنوان نمایندگی رسمی به صورت تمام و کمال تایید می نماید. بنابراین می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید و استفاده از این برند در سازه های ساختمانی و صنعتی خود نمایید.

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.7 از 643 رای

دیدگاه ها

  1. پارسا امیری زند گفت:

    اولین خرید نیوپایپ ۱۴۰۳ من با شما بود مثل ۴۰۲ به امید رونق بازار و ساخت و ساز. مهندس امیر هستم

    1. Admin گفت:

      با تشکر از اعتماد و همراهیتون جناب مهندس. در خدمت شما هستیم.

  2. علی محسنی فر گفت:

    لطفا لیست قیمت رو ارسال کنین برام علی محسنی هستم a.m******@gmail.com

  3. صبحان پناه گفت:

    ماشالا به قلم تون عااالی هستید

  4. پرویز چمنی گفت:

    سلام مرسی از اطلاعات دقیق خدا خیرتون بده خیلی راحت خرید کردم

  5. امیر امیری پناه گفت:

    قبل خرید بچه ها مشاوره خوبی بهم دادن ممنونم. خدا برکت بده

  6. علی اکبری گفت:

    محصولاتی که خریداری کرده ام با توجه به سفارش گذاشته شده کاملا دقیق و به موقع برایم ارسال شد.

  7. جعفر مشهدی گفت:

    فروش قسطی هم دارید؟

  8. بهرام اسکندری گفت:

    کارشناس کاربلد، خوش قولیتون درجه یک بود خدا خیرتون بده نظم دارین تو کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *