شیرآلات KWC

طراحی داخلی ساختمان ها به لطف استفاده صحیح از المان های مختلفی نظیر نور، رنگ، مبلمان، پرده و پارچه و همچنین بهره گیری از لوازم تزئینی و دکوری زیبا، خاص و متمایز می گردد. در این میان شیرآلات باکیفیتی مثل شیرآلات KWC از نمایندگی شیرالات kwc به عنوان جزء جدایی ناپذیر هر خانه، نقش پر رنگی در زیبایی هر چه بیشتر طراحی های داخلی ایفا می کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال های نه چندان دور به دلیل آنکه شیرآلات ساختمانی تنوعی چندانی نداشتند، اصولا نقش قابل توجهی در طراحی داخلی منازل نداشتند. اما در سال های اخیر برندهای فراوانی به این عرصه گام نهادند و اقدام به تولید شیرآلات ساختمانی متنوع با کاربردهای گوناگون نمودند و موجب شدند تا اکنون این کالاهای ساختمانی، جایگاه ویژه ای در دکوراسیون کنونی منازل داشته باشند.

این تنوع در برندها و کیفیت محصولات آنها، طبیعتا حق انتخاب مشتریان را برای خرید شیرآلات ساختمانی منازل خود افزایش می دهد، به طوری که هر فرد می تواند کالای مورد نظرش را متناسب با بودجه، کاربرد و فضای داخلی خانه خود انتخاب کند. اما وجود کالاهای متنوع در بازار محصولات ساختمانی به رغم مزایای فراوان، می تواند برخی از مشتریان را نیز برای خرید کالاهای باکیفیت دچار تردید نماید. این بدین معناست که اگر مشتریان نسبت به محصولات مرغوب یا برندهای برتر بازار همچون شیرآلات KWC آگاهی و شناخت کافی نداشته باشند، ممکن است اقدام به خرید کالاهای بی کیفیت و نامرغوب کنند.

برای خرید محصولات کی دبلیو سی KWC کافی است تا با پشتیبانی لوله اتصالات، نمایندگی شیرالات کی دبلیو سی تماس بگیرید
و از قیمت ها مطلع شوید.

بازرگانی امیدوار نمایندگی KWCتاریخچه کی دبلیو سی سوییس

با توجه به آنکه شیرآلات KWC موجود در کشور ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس در کشور ایران تولید می شوند، بنابراین ضروری است تا ابتدا توضیحاتی را در خصوص تاریخچه و شروع فعالیت کمپانی مطرح سوییسی کی دبلیو سی ارائه نماییم.

این برند سرشناس فعالیت رسمی خود را از سال 1847 میلادی در کارخانه های نه چندان بزرگ در منطقه ای به نام انتركولم در کشور سوییس آغاز کرد. در آن زمان این کارخانه توسط فردی به نام کارر تاسیس شده بود و در زمینه تولید جعبه های موسیقی فعالیت داشت، اما پس از درگذشت او، آقای لوگینبول اداره امور را بر عهده گرفت.

لوگینبول با ایجاد تغییراتی بنیادین در این کارخانه و حوزه فعالیت های آن، اقدام به تولید شیرآلات KWC کرد که در حال حاضر نیز در کشورهایی از جمله آلمان، ایتالیا و آمریکا دارای خطوط تولید گسترده است. شایان ذکر است که در سال 2013 میلادی شرکت بزرگ سوییسی فرانکه، برند کی دبلیو سی را خریداری کرد و در این حال حاضر نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه های این کمپانی فعالیت دارد. محصولات این برند توسط نمایندگی شیرالات کی دبلیو سی در سراسر ایران عرضه می گردد.

برند شیرآلات KWC ساخت ایران

با توجه به بحران کمبود آب در ایران و مصرف بیش از اندازه این نعمت خدادادی در کشور، مدیران این برند بااصالت این امر مهم و خطیر را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دادند و با تولید شیرآلات کم مصرف و باکیفیت تحت لیسانس کمپانی سوییسی KWC در جهت رفع این مشکل گام نهادند. این برند با احترام به حقوق مصرف کنندگان، تمامی محصولات خود را از مواد اولیه مرغوب تولید می کند و با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب از طرق مختلف مثل نمایندگی کی دبلیو سی kwc در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کارخانه تولید شیرآلات

کارخانه تولید کننده شیرآلات KWC در کشور ایران با بهره گیری از استانداردها و فناوری های روز کمپانی سوییسی کی دیلیو سی، در سال 1363 هجری شمسی در ایران تاسیس شد و خط تولید محصولات خود را پس از هفده سال به صورت رسمی راه اندازی کرد. این کارخانه دارای کلیه استانداردهای لازم برای انجام تمامی فرآیندهای تولیدی شیرآلات از جمله آبکاری، قالب سازی، ریخته گری و پولیش است و هر یک از این موارد را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد.

محصولات کی دبلیو سی

انواع شیرآلات کی دبلیو سی

در حال حاضر این برند مطرح شیرآلات متنوعی را با کاربردهای گوناگون تولید و عرضه کرده است، به طوری که همگان شیرآلات KWC را به عنوان یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده محصولات ساختمانی می شناسند. برخی از مهم انواع تولیدات این شرکت عبارت اند از: شیرآلات ساختمانی، بهداشتی، توکار، چشمی، رنگی و الکترونیکی. تمام این مدل های را می توانید از بازرگانی آبان نمایندگی محصولات کی دبلیو سی تهیه نمایید.

شیرآلات KWC

استانداردها

کی دبیلو سی یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای تولیدکننده شیرآلات ساختمانی است که محصولات خود را با لیسانس کمپانی سوییسی کی دبلیو سی روانه بازار می کند. شایان ذکر است که شیرآلات ساخت این کمپانی، تنها دارنده استاندارد ملی شیرهای اهرمی در ایران است و دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و همچنین گواهینامه آی اس ام در حوزه مدیریت، کیفیت، محیط زیست و بهداشت است که تمامی این استانداردها متضمن کیفیت بالای محصولات این برند است.

ویژگی های شیرآلات KWC

شیرآلات تولید کمپانی کی دبیلو سی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را از تولیدات سایر برندها متمایز می سازد. برخی از مهم ترین ویژگی های این شیرآلات پرطرفدار عبارت اند از:

– استفاده از مواد اولیه غیر آسیب رسان برای تولید شیرآلات بهداشتی.

– کیفیت ساخت بسیار بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا.

– امکان نصب آسان قطعات و تولید کمترین میزان صدا در هنگام استفاده.

– دارای استانداردهای لازم برای کاهش مصرف آب.

– استفاده از لعاب باکیفیت و مرغوب.

– توجه به اصل زیبایی در تولید محصولات و استفاده از طراحی ها و رنگ های مدرن و روز دنیا.

– بهره گیری موثر از تکنولوژی ها و فناوری ها نوین دنیا برای انجام فرآیندهایی نظیر تولید و آبکاری اتوماتیک تجهیزات شیرآلات ساختمانی.

توجه داشته باشید که این مزایا را تنها در صورتی خواهید داشت که از خرید اجناس متفرقه در بازار خودداری کنید و با خرید از نمایندگی شیرالات کی دبلیو سی kwc از اصالت آن مطمئن شوید.

شیرآلات KWC را از کجا بخریم؟

در سال های اخیر با توجه به تعدد برندهای تولید کننده محصولات ساختمانی در کشور، تعداد برندهای متفرقه و بی کیفیت نیز در بازار افزایش یافته است و همین امر انتخاب محصولی باکیفیت را برای مشتریان دشوار تر از گذشته ساخته است. از سوی دیگر با توجه به آنکه ممکن است تشخیص شیرآلات باکیفیت برای برخی از افراد آسان نباشد، بنابراین برای خرید شیرآلات KWC مرغوب و استاندارد توصیه می شود که حتما که این محصولات ساختمانی را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید. لوله و اتصالات نماینده شیرالات kwc و محصولات ساختمانی از برندهای معتبر از جمله شیرآلات کی دبیلو سی، این اطمینان را به شما می دهد که تمامی محصولات دارای اصالت، استانداردها و ضمانت های معتبر هستند. بنابراین با خیالی آسوده می توانید اقدام به خرید کنید و خریدی کاملا مطمئن را تجربه کنید.

برای اطلاع از قیمت سایر محصولات شودر تماس بگیرید.

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.8 از 423 رای

دیدگاه ها

  1. ارسلان قاسمی گفت:

    دمتون گرم شیرالات رسید کامل با بسته بندی محکم .همش نگران بودم آسیب ببینه یا خط بیافتن قاسمی شیراز

  2. مجید سالاروند گفت:

    شیرالات فقط و فقطططط کی دبلیو سی پول خوب بده حالشو ببر

  3. عباس شجاعی گفت:

    خدایی شیرآلات kwc دسته کمی از شیرالات خارجی ندااااره. هم از نظر کیفیت هم از نظر ظاهر، من مدت هاست همین برند و‌ میخرم واسه مشتری

  4. علی محمدی گفت:

    قیمتش کمی بالاس ولی انقدر باکیفیته که ارزش خرید داره

  5. صالح کاظمی گفت:

    لیست قیمت شیرالات توکار kwc رو برام ارسال می کنید؟

  6. پیام اعتدالی گفت:

    طراحی و کیفیت شیرالاتش فوق العادس

  7. احسان خانی گفت:

    کیفیت بالا و طراحی مدرن میخواین فقط همین برند

  8. صابر گرگانی گفت:

    فقط شیرآلات kwc یکی از بهتریناس . قیمت مدل آوا مشکی رو بفرستین به خطم صابرم از مشهد

  9. میلاد جوادی گفت:

    اقا من کار خوب میخواسم زنگ زدم بچه ها خیلی کار خفنی پیشنهاد دادن . دمتون گرم که تو این وضع انقد درست کار میکنین . مدل ریتا گرفتم با بودجم بهترین کار بود

  10. احمدرضا قربانی گفت:

    از نظر کیفیت و ظاهر کاملا شبیه برندهای اروپایه اماااا با قیمت مناسب تر کاش همه کارای ایرانی همینقد خوب بود خخخ

  11. امید جلالی گفت:

    واقعا رهنمایی بی نظیری برای خرید شیرآلات منزل به من کرده اند. از خریدم بسیار راضی هستم.

  12. کیوان کمالی گفت:

    کیفیت شیرالات kwc که نیاز به تعریف نداره، خوش قولی شمام که خریدمو لذت بخش تر کرد با تشکر ویژه از بچه های امیدوار

  13. اصغر خدابنده گفت:

    خدابنده هستم خواستم بگم قیمت نسبت به بازار مناسب تر بود خیلی سریع ارسال شد .بعدشم دوستان خیلی خوب تلفنی راهنمایی کردن . ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *