لوله پنج لایه بی تی اس چیست

یکی از جدیدترین تکنولوژی ها در تولید لوله ها را در این برند می توانید پیدا کنید و این مهمترین دلیل بوده که ما به عنوان شرکت نمایندگی بی تی اس اقدام به پخش این محصولات باکیفیت نموده ایم. حتماً می دانید که در گذشته برای لوله کشی یا از لوله های فلزی استفاده می شد و یا از لوله های پلیمری. امروزه برخی از مهندسان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از پلیمر و فلز در کنار یکدیگر نتیجه بسیار بهتری را رقم می زند؛ چرا که لوله های پنج لایه در تست های انجام شده طول عمر، انعطاف و استحکام بیشتری را نشان دادند. مهندسان برای ساخت لوله های پنج لایه از ترکیب آلومینیوم و پلیمر استفاده کرده اند؛ به این صورت که یک لایه از آلومینیوم توسط دو لایه از پلیمر احاطه می شود و برای چسباندن آنها به همدیگر نیز از چسب های مخصوص استفاده می کنند. برای اتصال بخش های آلومینیومی به یکدیگر نیز از جوشکاری های پیشرفته ای مثل التراسونیک استفاده می کنند. در نهایت به همین دلیل وزن لوله هایی مثل لوله پنج لایه بی تی اس کاهش پیدا کرده و نصب و نگهداری آنها بسیار ساده می گردد.

این نوع لوله ها مثل لوله های پنج لایه شرکت بی تی اس BTS با تکنولوژی های مختلفی ساخته می شوند که جدیدترین تکنولوژی ها PERT و PEX هستند.

لوله های PERT می توانند تا ۷۰ الی ۸۰ درجه سانتی گراد گرما را تحمل کنند و برای لوله کشی آب گرم استفاده می شوند. لوله های پنج لایه ای که با تکنولوژی PEX ساخته می شوند و در نمایندگی لوله بی تی اس به فروش می رسند نیز تحمل گرمایی بیشتری دارند و تا ۹۵ درجه سانتیگراد دما را تحمل می کنند و بنابراین برای لوله کشی شوفاژ و آبگرمکن ایده آل هستند. در تولید لوله پنج لایه بی تی اس اصفهان نیز از تکنولوژی PERT و PEX که جدیدترین استانداردهای دنیا هستند استفاده شده تا بتواند نیاز مصرف کنندگان را تامین کند.

لوله پنج لایه بی تی اسلوله پنج لایه بی تی اس توسط مجموعه ای شامل فرازگستر سپاهان و بهتراشان سپاهان تولید می گردد. این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و با ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در حال فعالیت است. کلیه محصولات برنجی بی تی اس به دلیل استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها، جایگاه خوبی در کشور پیدا کرده اند. مصولات این گروه از نظر کیفی، توجه بسیاری از مشتریان نظیر انبوه سازان، مهندسین طراح و غیره را به خود جلب کرده.

لوله اتصالات، نمایندگی محصولات بی تی اس با ارسال به سراسر کشور

از جمله محصولات شرکت بی تی اس در حوزه لوله و تاسیسات میتوان به کلکتورها و سیستم های گرمایش از کف اشاره کرد. یکی از مهمترین نکات در مورد محصولات پنج لایه بی تی اس این است که از نظر کیفیت مشابه محصولات خارجی ژاپنی، امریکایی و ترکیه ای هستند، با این تفاوت که با توجه به شرایط موجود ارائه گارانتی برای محصولات خارجی وجود ندارد، اما محصولات بی تی اس BTS تا ۱۰ سال گارانتی دارند و این برای مصرف کنندگان اطمینان خاطر بیشتری به وجود می آورد.

معرفی محصولات کلکتور بی تی اس

کلکتورها معمولاً به عنوان تقسیم کننده در خطوط آب شناخته می شوند. فشار زیاد، گرما یا سرمای بسیاری را تحمل می کنند و بنابراین باید از نظر کیفیت بسیار بهینه باشند. حتماً می دانید که نصب کلکتورها در بسیاری از مسیرهای لوله کار سخت و دشواری است. کلکتور های بی تی اس با طراحی و مهندسی بسیار دقیقی که دارند با محصولات خارجی مثل محصولات آمریکایی یا ترک برابری می کند و نصب آسانی خواهند داشت.

این شرکت و نمایندگی بی تی اس تلاش داشته تا با استفاده از جدیدترین دانش دنیا و بهره گیری از مواد اولیه درجه یک بهترین کیفیت را برای مصرف کنندگان فراهم آورد تا از محصولات خارجی بی نیاز شوند؛ البته حتماً شما خودتان نام بی تی اس را شنیده اید و نیازی به تعریف نیست. انواع محصولات کلکتور شامل درپیچ روپیچ کلکتور و درپوش توپیچ کلکتور، همچنین کلکتور شیر سرخود با سایزهای مختلف برخی از محصولات کلکتور بی تی اس هستند.

لوله پنج لایه بی تی اس BTS

لوله پنج لایه بی تی اس که طول کارکرد و عمر آنها مشهور است در سایزهای مختلف تولید می شود. لوله های BTS از سایز ۱۶ تا ۶۳ موجود است و مثل تمام محصولات دیگر دارای آخرین تکنولوژی PEX-b/AL/PERT هستند.

این محصولات انعطاف پذیری بسیار زیادی دارند و به همین خاطر از آنها در نقاط مختلف مثل سقف کاذب، گرمایش از کف و غیره استفاده می گردد. سازه هایی که با لوله های پنج لایه بی تی اس ساخته شده اند در هنگام فروش دارای مزیت کیفیت لوله کشی هستند و پروژه را ارزشمندتر می کنند.

لوله پنج لایه بی تی اس

شیرآلات برنجی و برنزی BTS

در مسیر لوله کشی، همیشه شیرالات یکی از نقاط حساس هستند که خرابی های بسیاری را به مرور زمان به وجود می آورند؛ به عنوان مثال حتماً دیده اید که شیرهای فلکه چکه می کنند یا بعد از مدتی از کار می افتند و سفت می شوند.

محصولات لوله پنج لایه شرکت بی تی اس با استانداردهای بین المللی تولید شده و یک دهه گارانتی دارند که این خود گواه کیفیت بالای آنهاست.

در گذشته بسیاری از سازنده ها هنگامی که می خواستند کار با کیفیتی انجام دهند از محصولات خارجی استفاده می کردند، اما امروز شیرآلات بی تی اس به راحتی جای آنها را گرفته و از نظر کیفی خواسته سازنده ها را تامین کرده. علاوه بر شیرها و فلک هایی که در مسیر آب گرم قرار می گیرد سایر محصولات مثل شیرهای مصرفی خانگی، شیر حیاطی، شیر پیسوار، شیر تخلیه هوای شوفاژخانه و موتورخانه و حتی شیرهای کوچک توپی دسته کوتاه و غیره همگی توسطBTS  تولید شده اند. از دیگر شیرآلات پنج لایه بی تی اس می توان از شیر هواگیری اتوماتیک، شیر شارژ و تخلیه، شیر توپی مینی، شیر لباسشویی، شیر پیسوار، شیر پروانه ای و غیره نام برد.

محصولات گرمایش از کف لوله پنج لایه بی تی اس

مطلع هستید که در برخی از سازه های لوکس برای گرمایش خانه یا محیط از سیستم گرمایش از کف استفاده میشود این رویه در سالهای اخیر بسیار جا افتاده و در پروژه های مختلف نیز اجرا شده است. سیستم گرمایش از کف روش نوینی است که خاصیت های بسیار زیادی دارد و گرمای محیطی منظمی را برای خانه فراهم می کند. فوایدی مثل نداشتن دوده و سیاهی باعث شده که بسیاری از محیط ها و خانه ها با این روش طراحی گردد.

سیستم گرمایش از کف همان قدر که جذاب است نیاز به دقت طراحی نیز دارد. با توجه به کار گذاری لوله ها در زیر نما امکان دسترسی دائم به آنها وجود ندارد؛ بنابراین باید از محصولات با کیفیتی استفاده شود که طول عمر طولانی دارند و مشکلات بعدی را به وجود نمی آورند.

لوله ها و تجهیزات پنج لایه بی تی اس که برای گرمایش از کف تولید شده، نیاز بسیاری از سازنده ها و مهندسین را تامین نموده. لوله های پنج لایه بی تی اس با توجه به انعطاف پذیری خوب و طول عمر بالا محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. برخی از محصولات گرمایش از کف لوله پنج لایه بی تی اس عبارتند از:

  • ترموستات اتاقی قابل برنامه ریزی برای سیستم گرمایش
  • ترموستات اتاقی آنالوگ
  • شیر برقی ان سی
  • ترمینال گرمایش از کف
  • سه راهی روپیچ انتهای کلکتور
  • شیر شارژ و تخلیه
  • شیر هواگیر اتومات
  • کلکتورهای رفت و برگشت گرمایش از کف مجهز به فلومتر
  • مهره ماسوره کوپلی

برای مشاوره و یا خرید محصولات BTS با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

معرفی سایر محصولات شرکت BTS

اتصالات کوپلی بی تی اس

شامل بوشن کوپلی، بوشن روپیچ، بوشن توپیچ، زانو چپقی، زانو صفحه دار، سه راهی کوپلی، مهره ماسوره کوپلی و غیره.

بوشن بی تی اس

اتصالات رزوه ای بی تی اس

شامل انواع مغزی روپیچ، مغزی توپیچ، مغزی بلند، واسه رزوه ای، مهره ماسوره رزوه ای، چپقی مخصوص، سه راهی رزوه ای و غیره.

اتصالات رزوه ای بی تی اس

اتصالات پرسی بی تی اس

شامل بوشن پرسی، زانویی پرسی، سه راهی تبدیل پرسی، مهره ماسوره پرسی، درپوش پرسی، زانو چپقی و غیره که در سایزهای بزرگ نیز موجود است.

اتصالات پرسی بی تی اس

اتصالات مدولار بی تی اس

شامل بوشن مدولار، زانویی مدولار، زانو 45 درجه مدولار، سه راهی، رابط روپیچ و رابط توپیچ و غیره.

اتصالات مدولار بی تی اس

اتصالات کلمپی بی تی اس BTS سایز بزرگ

شامل قطعه های مختلف ازجمله بوشن روپیچ و توپیچ سایز بزرگ، زانو چپقی، زانو 90 و 45 درجه و سه راهی و غیره.

اتصالات سایز بزرگ کلمپی bts

لوازم جانبی بی تی اس BTS

لوازم جانبی که توسط نمایندگی بی تی اس ارائه می شود با کیفیتی متمایز تولید شده است. از جمله آنها می توان به فوم لوله، بست لوله، فوم دوقلو، درپوش پایه بلند، جعبه کلکتور، جعبه کلکتور ویژه، بست خاردار، صفحه نصب و غیره اشاره کرد.

لوازم جانبی بی تی اس bts

برای مشاوره و یا خرید هریک از محصولات شرکت BTS با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.7 از 261 رای

دیدگاه ها

  1. ARMY گفت:

    میشه بگید چرا اسم BTS رو انتخاب کردین؟

    1. Admin گفت:

      این اسم از طرف خود مجموعه تولیدکننده انتخاب شده و از جانب ما نبوده.

  2. هادی محمدی گفت:

    قیمت عمده شیر حیاطی لطفا . تلفنم 09364*****

  3. وحید کشاورز گفت:

    هم بهترین قیمت هم بهترین کیفیت لوله راضیم ازتون خدا هم راضی باشه :))

  4. نوروز جلیلی گفت:

    اطلاعات درباره کلکتور میخواستم که تلفنی تماس گرفتم اطلاعاتی که بهم دادن عالی بود . جلیلی اصفهان چهارباغ بالا

    1. Parmida گفت:

      خیلی عالی👏🏻

  5. فرامرز فرهانی گفت:

    با اختلااااااااف یکی از بهترین برندای ایرانی

  6. شاهین کوثری گفت:

    سلام خسته نباشید چه لوله ای رو میتونم استفاده کنم که موقع یخ زدگی نترکه ؟؟

  7. مهدی اسدالهی گفت:

    اطلاعاتی که دادین برای محصول کامل بود سپاس فراوان

  8. عباس شاهوردی گفت:

    هم بسته بندی خوب بود هم کیفیت اقلام ارسالی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *