لوله مولتی پایپ

لوله مولتی پایپ محصولی جدید از شرکت گیتی پسند است. این محصول که به لوله های دولایه مشهور شده، برای مصارف مختلف و با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی گردیده. نام گیتی پسند را پیش از این در محصولات مشهور دیگر در زمینه لوله و اتصالات شنیده اید و کارنامه درخشان آن را به یاد دارید، امروز نیز این مجموعه با تولید لوله مولتی پایپ، برگ زرین دیگری را در تاریخ خود رقم زده است.

خرید لوله های مولتی پایپ با بهترین قیمت
در فروشگاه لوله و اتصالات.
یک تماس کافی است 22516040-021

مولتی پایپ، لوله دو لایه گیتی پسند

مولتی پایپ نوعی لوله دو لایه است که برای عمر بیشتر و کارایی بهتر بهینه گردیده. به این معنی که هر لایه کیفیت لوله های قبلی را دارا است و علاوه بر این در دو لایه مجزا دوبل شده است. این لوله ها هم برای مصارف PVC و هم UPVC کاربرد دارند، یعنی برای استفاده ساختمانی، صنعتی، استخری و حتی کشاورزی قابل استفاده خواهند بود.
لوله های PVC مقاومت بسیار زیادی دارند و به سختی آسیب می بینند، طول عمر زیاد و سازگاری با شرایط محیطی مختلف و دماهای مختلف از دیگر ویژگی های آنهاست. همچنین لوله های UPVC برای استفاده در زیرساخت ها، انتقال فاضلاب، آبرسانی و حتی انتقال سیالاتی جز آب طراحی شده اند. لوله مولتی پایپ تمام موارد ذکر شده را می تواند به نحو احسن انجام دهد و برای همین محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

لوگو حک شده لوله مولتی پایپ اصل

لوگو مولتی پایپ

نصب آسان و حرفه ای

نصب آسان و نداشتن نشتی از دیگر ویژگی های مولتی پایپ است. در صورت نصب و جایگذاری صحیح، این آسودگی خاطر را به کارفرما و مصرف کننده می دهد که سازه برای سال ها بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد.

استاندارد در لوله مولتی پایپ

لوله های مولتی پایپ با داشتن انواع استانداردهای کیفیت و ISO گامی رو به جلو در مسیر پیشرفت لوله های پلیمری هستند که رقیبی جدی برای برندهای بزرگ دنیا خواهند بود. بسیاری از کشورها مثل آلمان، امریکا و ترکیه در صنایع لوله های پلیمری پیشرفت بسیار داشته اند و امروز ایران نیز با استفاده از فناوری های برتر و دانش نخبگان داخلی محصولاتی را روانه بازار می کند که قابل صادر کردن به دیگر کشورهاست.

لوله زانویی مولتی پایپ

اتصالات مولتی پایپ

انواع اتصالات برای لوله های مولتی پایپ در نظر گرفته شده تا این محصولات برای نصب در محل های مختلف مثل ساختمان ها، کارخانه ها، بخش های کوچک و بزرگ صنعتی و غیره کاربردی باشد. انواع لوله با سایزبندی متنوع، زانویی در زاویه های مختلف، سه راهی و غیره را در این محصولات می توانید انتخاب کرده و برای طراحی خود به کار ببرید.

برای خرید محصولات این برند می توانید با مشاوران فروش سایت لوله و اتصالات در تماس باشید.

لوله سه راهی multipipe

 

دانلود لیست قیمت مولتی پایپ

تا تحویل سفارشتان فقط یک تماس فاصله دارید...

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4 از 1 رای

دیدگاه ها

  1. علیرضا سعدزاده گفت:

    کیفیت عالی داره جدید اومده دوستانی که میخوان خرید کنن به نظرم جزو کارای خوبه ما تست کردیم

  2. behrooz گفت:

    سلام اقا محمد من مولتی پایپ سفارش دارم ولی دیر یادم افتاد صبح زنگ بزنین 091214*****

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *