خرید پمپ ابارا

کمپانی ابارا در سال 1912 میلادی در کشور ژاپن تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ های آب آغاز نمود. این برند ژاپنی که لوله و اتصالات به عنوان نمایندگی پمپ ابارا به فروش محصولات آن مشغول است، در سال 1915 میلادی در فاز نخست، نسبت به تولید پمپ های آب سانتریفیوژ اقدام نمود. پس از آن به تولید محصولاتی نظیر کمپرسور، پمپ های هواده، سیستم های تصفیه آب و همچنین تهویه مطبوع روی آورد. در حال حاضر نمایندگی پمپ ابارا ارائه کننده انواع پمپ های خانگی، پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های لجن کش، پمپ های کف کش، پمپ های شناور، پمپ های طبقاتی، پمپ های سیرکولاتور و پمپ های استخری است که تمامی این محصولات در سایت لوله و اتصالات قابل تهیه است.

نمایندگی پمپ ابارا

انواع پمپ ابارا

پمپ های آب تولید کمپانی ابارا دارای انواع گوناگونی هستند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم:

– پمپ دو پروانه سری CDA

این نوع از پمپ های آب ابارا در دسته پمپ های سانتریفیوژ قرار می گیرند و در مدل های سه فاز و تک فاز عرضه می شوند. این سری از پمپ های دو پروانه برای مصارفی نظیر تامین فشار آب ساختمان های مسکونی، سیستم های اطفاء حریق و سیستم های شستشو و باغبانی مورد استفاده قرار می گیرند.

– پمپ ابارا بشقابی سری CM

این نوع از پمپ ها در نمایندگی پمپ ابارا دارای یک پروانه و مجهز به بدنه ای چدنی و پروانه ای برنجی یا چدنی هستند. از این سری پمپ های آب بشقابی علاوه بر بالا بردن فشار آب منازل، در سیستم های کشاورزی، شستشو و همچنین سیستم های آتشنشانی بهره گرفته می شود.

– پمپ محیطی ابارا سری PRA

این نوع از پمپ های آب ابارا دارای بدنه چدنی و پروانه برنجی هستند. از این سری پمپ های آب محیطی برای موارد مختلفی نظیر بالا بردن فشار آب ساختمان های مسکونی و خانه های ویلایی و همچنین تغذیه دیگ های بخار استفاده می شود.

– پمپ جتی ابارا سری AGA

این مدل از پمپ های جتی در دسته پمپ های گریز از مرکز قرار می گیرند و دارای بدنه ای چدنی و پروانه ای برنجی یا پلاستیکی هستند. این سری از محصولات علاوه بر مصارف خانگی، برای امور کشاورزی و باغبانی و تامین فشار آب مورد نیاز سیستم های کارواش نیز بکار گرفته می شوند.

– پمپ استیل دو پروانه سری 2CDX

این سری از پمپ های آب ابارا دارای دو پروانه و بدنه استیل هستند و در مدل های سه فاز و تک فاز موجود هستند. از این پمپ های دو پروانه معمولا در صنایع مختلفی از جمله صنعت شوینده، دارویی، غذایی، لبنی، آرایشی و بهداشتی و پزشکی بهره گرفته می شود.

خرید انواع مدل ها از نمایندگی پمپ ابارا
ارسال به سراسر تهران و ایران

– پمپ ابارا استیل سری CDX

این پمپ های گریز از مرکز مجهز به یک پروانه و قطعاتی از جنس استیل هستند. از موارد استفاده این سری از پمپ های ابارا می توان به جابجایی سیالات در صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و دارویی و همچنین سیرکوله کردن آب در سیستم های تهویه مطبوع اشاره کرد.

– پمپ استیل سری CD

این نوع از پمپ های تولید برند ابارا جزو پمپ های سانتریفیوژ به حساب می آیند و با بدنه ای از جنس استیل دارای کاربردهای مختلفی از جمله افزایش فشار آب منازل مسکونی، تامین آب مورد نیاز زمین های کشاورزی و سیستم های شستشو و همچنین جابجایی سیالات در صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی است.

– پمپ استیل پروانه باز سری DWO

این سری از پمپ ابارا در گروه پمپ های سانتریفیوژ قرار می گیرد و قسمت های اصلی آن از استیل ساخته شده است. از این سری از پمپ های پروانه باز برای مصارف گوناگونی نظیر سیستم های شستشوی صنعتی و صنایعی همچون صنعت غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و رنگ سازی استفاده می شود.  

– پمپ سانتریفیوژ سری 3D

سایت لوله و اتصالات نمایندگی پمپ ابارا این مدل از پمپ های گریز از مرکز دارای بدنه چدنی و پروانه استیل را نیز به فروش می رساند. این سری از پمپ های سانتریفیوژ جهت سیرکوله کردن آب، تامین آب مورد نیاز برای آبیاری زمین های کشاورزی، سیستم های گرمایشی و شستشو کاربرد دارند.

– پمپ ابارا سانتریفیوژ سری MD-MMD

این نوع از پمپ های سانتریفیوژ دارای بدنه ای چدنی و پروانه ای چدنی یا استیل هستند. این سری از پمپ های ابارا غالبا برای سیرکوله کردن آب و انتقال سیالات در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و گزینه مناسبی برای استفاده در سیستم های آبیاری تحت فشار و شستشو هستند.

– پمپ سانتریفیوژ زمینی سری FSA

این نوع از پمپ های زمینی ابارا دارای بدنه ای چدنی و پروانه ای برنزی هستند. از این سری به صورت گسترده در صنایع کشاورزی، سیستم های آبرسانی خانگی، شهری و آتش نشانی استفاده می شود و در عین حال برای سیرکوله کردن آب و تصفیه آب استخر نیز بسیار ایده آل است.

– پمپ استیل ابارا سری 3M

این مدل از پمپ های استیل جزو پمپ های گریز از مرکز به حساب می آیند که در آن ها بدنه و پروانه از جنس استیل ساخته می شود. از این سری از پمپ های ابارا در صنایع غذایی و لبنی، سیستم های تهویه مطبوع، صنایع آرایشی و بهداشتی و همچنین سیستم های شستشو بهره گرفته می شود.

– پمپ ابارا استیل 316 سری 3LM

این نوع از پمپ های استیل ابارا در گروه پمپ های گریز از مرکز جای می گیرد و مجهز به یک پروانه استیل هستند. کاربرد اصلی این سری از پمپ ها در صنایع غذایی، نوشیدنی، لبنی، آرایشی و بهداشتی است و از آن ها برای سیرکوله کردن آب در سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های شستشو نیز استفاده می شود.

– پمپ طبقاتی افقی سری MATRIX

در این مدل از پمپ های طبقاتی بدنه و بسیاری از قطعات از استیل ساخته می شود. این سری از پمپ های ابارا اغلب برای سیرکوله کردن آب در سیستم های تهویه مطبوع و دستیابی به فشار آب در سیستم های تصفیه صنعتی، سیستم های آبیاری تحت فشار و افزایش فشار آب ساختمان های بلند بکار گرفته می شوند.

– پمپ طبقاتی افقی سری COMPACT

این نوع از پمپ های طبقاتی افقی ابارا دارای چندین پروانه هستند و جزو پمپ های گریز از مرکز به حساب می آیند. از این سری از پمپ ابارا در سیستم های آبرسانی شهری، تامین آب مورد نیاز زمین های کشاورزی و همچنین تامین فشار آب ساختمان های چند طبقه بهره گرفته می شود.

– پمپ طبقاتی عمودی سری EVM-EVMS

این مدل از پمپ های طبقاتی عمودی در گروه پمپ های سانتریفیوژ جای می گیرند و در انواع تک فاز و سه فاز عرضه می شوند. این سری از پمپ های طبقاتی ابارا برای مصارف گوناگون خانگی و صنعتی کاربرد دارند و از آن ها در سیستم های اطفاء حریق، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع و همچنین شستشو استفاده می شود.

– پمپ عمودی استیل سری MULTIGO

این نوع پمپ ابارا دارای بدنه ای مقاوم است که از جنس استیل ساخته می شود. این سری از پمپ های عمودی برای مواردی نظیر بالا بردن فشار آب منازل مسکونی، تامین آب مورد نیاز سیستم های آبیاری و باغبانی و همچنین آبنماهای شهری کاربرد دارند.

خرید و قیمت پمپ ابارا

– پمپ کف کش سری IDROGO

این مدل از پمپ ها که توسط ما به عنوان نمایندگی پمپ ابارا در تهران ارائه می گردد، دارای بدنه ای باریک و مجهز به چندین پروانه با عملکرد گریز از مرکز است. این سری از پمپ های کف کش ابارا برای استخراج آب از چاه، آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی نه چندان بزرگ، تامین آب سیستم های کارواش و همچنین جابجایی آب از مخازن مناسب هستند.

– پمپ ابارا شناور سری EBS

این نوع از پمپ های شناور تولید شرکت ابارا دارای بدنه و پروانه ای از جنس استیل هستند. از این سری از پمپ ها غالبا برای خارج کردن آب از چاه، تامین آب مورد نیاز سیستم های آبیاری اراضی کشاورزی و سیستم های اطفاء حریق کمک گرفته می شود.

– پمپ کف کش پلاستیکی سری PERLA

این مدل از پمپ های کف کش در دسته پمپ های مستغرق یا غوطه ور جای می گیرند و از بدنه ای پلاستیکی برخوردار هستند. این سری از پمپ های کف کش ابارا گزینه مناسبی برای خارج کردن فاضلاب های ساختمانی، آبیاری باغ های کوچک و همچنین تخلیه آب های آلوده و رفع آب گرفتگی هستند.

– پمپ کف کش سری BEST

این نوع از پمپ های ساخت شرکت ابارا دارای اندازه ای کوچک هستند و به همین سبب به آسانی قابل حمل هستند. این سری از پمپ مجهز به بدنه و پروانه ای استیل هستند و برای تخلیه آب استخرها، مخازن آب، آب های زیرزمینی و همچنین تامین آب آبپاش های باغبانی گزینه ای مناسب هستند.

– پمپ کف کش سری DS

این مدل از پمپ های کف کش دارای پروانه نیمه باز هستند و در دسته پمپ های گریز از مرکز قرار می گیرند. این سری از پمپ های ابارا به لطف بهره مندی از پروانه و بدنه ای چدنی، برای تخلیه آب مخارن، آب های آلوده و جابجایی سیالات حاوی مواد جامد تا ده میلی متر مناسب هستند.

– پمپ ابارا لجن کش استیل سری RIGHT

 این نوع از پمپ های لجن کش از برند ابارا، جزو پمپ های مستغرق به حساب می آیند و دارای پروانه و بدنه ای از استیل هستند. این سری از پمپ ها برای تخلیه تانکرها، مخازن آب، حوضچه ها و آب های آلوده مناسب هستند و در سیستم های تصفیه فاضلاب خانگی نیز بکار گرفته می شوند.

– پمپ لجن کش استیل سری  DW

این مدل از پمپ های لجن کش ساخت برند ابارا مجهز به بدنه و پروانه ای از جنس استیل هستند و از آن ها برای تخلیه چاه، آب های زیر زمینی و سطحی، فاضلاب های خانگی و صنعتی و همچنین جابجایی آب های آلوده حاوی ذرات جامد بهره گرفته می شود.  

– پمپ ابارا لجن کش چدنی سری DVS

این نوع از پمپ های لجن کش پروانه ورتکس دارای پروانه و بدنه ای چدنی هستند. این سری از پمپ های ابارا کاربرد وسیعی در سیستم های فاضلاب شهری و صنعتی و همچنین انتقال فاضلاب های حاوی مواد فیبری و ذرات جامد دارند.

– پمپ لجن کش سری DML

این دسته از پمپ های لجن کش تولید برند ابارا مجهز به پروانه و بدنه ای چدنی هستند و کاربرد اصلی آن ها تخلیه فاضلاب های صنعتی و شهری، آب های زیر زمینی است و در سیستم های تصفیه فاضلاب به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

– پمپ لجن کش کاتردار سری DL/WC

این نوع پمپ ابارا دارای سیستم خردکن و پروانه و بدنه ای از چدن است. از این سری از پمپ های لجن کش عمدتا برای تخلیه فاضلاب های صنعتی، شهری و بیمارستانی استفاده می شود و در عین حال برای تخیله آب های زیر زمینی نیز کاربرد دارند.

– پمپ لجن کش چدنی سری DL

این دسته از پمپ های لجن کش تولید شرکت ابارا جزو پمپ های سانتریفیوژ محسوب می شوند و دارای پروانه دو کاناله نیمه باز هستند. از این سری از پمپ های لجن کش در مواردی نظیر جابجایی و خارج کردن فاضلاب هتل ها و بیمارستان ها، فاضلاب های و پساب های شهری و صنعتی و تخلیه آب باران کمک گرفته می شود.

– پمپ ابارا سیرکولاتور سری MR

این نوع از پمپ های سیرکولاتور از برند ابارا دارای بدنه ای چدنی و پروانه ای از جنس تکنو پلیمر هستند. از این سری از پمپ ها غالبا برای سیرکوله کردن آب در سیستم های گرمایش خانگی و تامین آب گرم مصرفی مبدل ها بهره گرفته می شود.

– پمپ سیرکولاتور سری EGO

این دسته از پمپ های سیرکولاتور تولید شرکت ابارا دارای سیستم خودکار هستند و از آن ها عمدتا جهت سیرکوله کردن آب در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع استفاده می شود.

به دنبال بهترین قیمت هستید؟
یک تماس با سایت لوله و اتصالات
نمایندگی پمپ های ابارا کافی است!
 

 

– پمپ ابارا خطی استیل سری LPS

این مدل از پمپ های خطی در دسته پمپ های گریز از مرکز قرار می گیرند و کاربرد اصلی آن سیرکوله کردن آب برای سیستم های تهویه مطبوع و برج های خنک کننده و همچنین تامین فشار آب مورد نیاز در ساختمان های مسکونی و تجاری است.

– پمپ خطی سری LPC

این سری از پمپ ابارا جزو پمپ های سانتریفیوژ به حساب می آید و با بدنه و پروانه ای چدنی، برای سیرکوله کردن آب در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع و همچنین جابجایی آب در صنایع گوناگون کاربرد دارد.

– پمپ استخری سری SWT

 این سری از پمپ های استخری خودمکش مجهز به یک صافی بزرگ در قسمت ورودی هستند و از آن ها برای تصفیه آب انواع استخرها و جکوزی ها استفاده می شود.

– پمپ سیرکولاتور سری LIN

این سری از پمپ ابارا جزو پمپ های گریز از مرکز به حساب می آید و از آن به وفور در سیستم های گرمایشی و سرمایشی بهره گرفته می شود. این پمپ ها در صنایع غذایی و دارویی و سیستم های تصفیه و تهویه مطبوع نیز پرکاربرد هستند.

دانلود لیست قیمت پمپ ابارا

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 0 از 0 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *