لوله سه راهی

سه راهی پلیکا 90 درجه و 45 درجه

اتصالاتی که از پلیمر پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید ساخته می شوند، کاربرد بسیار زیادی در لوله کشی های ساختمانی دارند. این اتصالات که در بازار با نام اتصالات پلیکا یا اتصالات یو پی وی سی شناخته می شوند، معمولا دارای رنگ خاکستری اند و با توجه به کاربردهای گوناگون خود در صنایع مختلف، دارای انواع مختلفی هستند. سه راهی پلیکا 90 درجه و سه راهی پلیکا 45 درجه جزو انواع پرکاربرد اتصالات پلیکا هستند که به کمک آنها می توان لوله های پلیکا یا یو پی وی سی را به یکدیگر متصل نمود. همانند سایر اتصالات، برای متصل کردن سه راهی ها به لوله های اصلی، از چسب پلیکا استفاده می شود. برای این منظور چسباندن اتصالات و لوله ها به یکدیگر می بایست به صورت اصولی و حرفه ای انجام گیرد تا لوله ها به خوبی آب بندی شوند و از خسارت های احتمالی در آینده جلوگیری شود.

سه راهی پلیکا

کاربردها و ویژگی های سه راهی پلیکا 45 درجه و 90 درجه

به طور کلی از سه راهی های پلیکا 90 درجه و 45 درجه به منظور انشعاب گیری و ایجاد مسیرهای فرعی در سیستم های لوله کشی استفاده می شود. به عنوان مثال در صنعت ساختمان سازی به کمک سه راهی های نود درجه و چهل و پنج درجه می توان لوله های آب را به یکدیگر متصل نمود و یا از آنها انشعاب گرفت و از این طریق آب ورودی را به بخش های مختلف ساختمان منتقل کرد. اهمیت سه راهی ها در لوله کشی ساختمان ها و منازل به حدی است که در واقع می توان گفت که بدون وجود آنها لوله کشی امکان پذیر نیست.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قطر دهانه برخی از انواع سه راهی پلیکا 90 درجه و سه راهی پلیکا 45 درجه که در لوله کشی های آب به کار می روند نسبت به دهانه لوله اصلی کم تر است. این ویژگی موجب می شود تا از این اتصالات بتوان علاوه بر انشعاب گیری برای کاستن فشار آب استفاده نمود. سه راهی های پلیکا زنگ نمی زنند، دچار خوردگی نمی شوند و تا دمای شصت درجه سانتگراد نیز با ترکیبات شیمیایی واکنشی برقرار نمی کنند. با توجه به توکار بودن اغلب سه راهی ها در لوله کشی های ساختمانی و تماس داشتن آنها با خاک، این اتصالات فرسوده نمی شوند و به همین علت از طول عمر بالایی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های این سه راهی ها می توان مقاومت بالای آنها در برابر ضربه اشاره نمود که در کنار قیمت مناسب آنها را به گزینه ای ایده آل تبدیل کرده است.

برای خرید هر نوع سه راهی با ما تماس بگیرید…

تا تحویل سفارشتان فقط یک تماس فاصله دارید...

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *