اتصالات جوشی امین مانیسمان

فولاد صنعت امین یکی از کارخانجات تولید کننده اتصالات باکیفیت در کشور است که در زمینه تولید انواع اتصالات مورد نیاز در صنایع مختلف فعالیت دارد. این شرکت صنعتی در طی سال های فعالیت خود توانسته است با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، محصولات باکیفیتی را تولید و جهت استفاده مشتریان به بازار عرضه نماید. اتصالات جوشی امین از جمله تولیدات پرطرفدار ساخت این شرکت به حساب می آیند که در انواع و مدل های مختلف با کاربردهای گوناگون تولید می شوند. برای تهیه اتصالات جوشی تولید این شرکت می توانید از طریق سایت لوله اتصالات، نماینده رسمی فروش این محصولات در کشور اقدام نمایید.

استانداردهای تولید اتصالات و لوله جوشی امین

با توجه به آنکه اتصالات جوشی تولید این شرکت در تمامی شهرهای کشور مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین از کلیه استانداردهای لازم برخوردار هستند و مورد تائید شرکت ملی گاز در شهرهای مختلف هستند. این شرکت ایرانی برای تولید اتصالات خود دارای گواهینامه استاندارد ایزو 9001: 2018 است و محصولاتی را که برای عرضه به مشتریان تولید می کند مورد تائید شرکت گاز ایران و سازمان های نظام مهندسی کشور است.

ویژگی های اتصالات جوشی امین

شرکت فولاد صنعت امین برای تولید محصولات خود از علاوه بر بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، از نیروهایی متخصص و مجرب در امر تولید نیز استفاده می کند و همین امر موجب می شود تا تولیداتی مطابق با استانداردهای روز کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. تمامی تولیدات این برند ایرانی به دلیل کیفیت ساخت بالا، از عمر مفید و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و در مقابل دما و فشار بالا از مقاومت بالایی برخوردار اند. از دیگر ویژگی های اتصالات جوشی امین می توان به قیمت مقرون به صرفه آن ها اشاره کرد که تمامی این مزیت ها، به محبوبیت هر چه بیشتر این برند در کشور کمک می کند.

مزیت های اتصالات فولاد صنعت امین

لوله ها و اتصالات جوشی تولید این شرکت ایرانی اعم از اتصالات جوشی گازی درزدار و اتصالات جوشی مانیسمان دارای مزایای مختلفی هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– این اتصالات جوشی به دلیل کیفیت ساخت مناسب و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، در برابر عواملی همچون دما و فشار بالا مقاومت قابل توجهی دارند و دچار آسیب نمی شوند.

– با توجه به آنکه این اتصالات مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شوند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و مورد تائید شرکت گاز کشور هستند.

– اتصالات جوشی امین دارای ساختاری یکپارچه هستند، نسبت به دیگر انواع اتصالات فضای کمتری را اشغال می کنند و با داشتن سطوح داخلی صاف مانع افت فشار سیستم می شوند.

– این محصولات در کنار کیفیت بالا، از قیمت مناسبی برخوردار هستند و به همین سبب در شبکه گاز رسانی در شهرهای گوناگون کشور بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. 

اتصالات جوشی امین مانیسمان

انواع اتصالات جوشی امین

اتصالات شرکت امین موجود در سایت لوله و اتصالات، دارای انواع درزدار و بدون درز هستند که از متداول ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– تبدیل های بدون درز

این نوع از اتصالات کاربردی که با نام تبدیل های مانیسمان نیز شناخته می شوند، از جنس فولاد ساخته می شوند و به همین سبب در مقابل فشار و دمای زیاد بسیار مقاوم هستند. این نوع از اتصالات با داشتن استانداردهای ملی شرکت گاز در مواردی همچون انشعاب گیری و تغییر مسیر لوله کشی یا سایز لوله ها مورد استفاده قرار می گیرند.

– تبدیل های درزدار

تبدیل های درزدار ساخت این برند دارای بدنه ای فولادی و مستحکم هستند که از آن ها برای اتصال لوله های غیر همسان و در مواردی همچون تغییر دادن اندازه و مسیر لوله ها و گرفتن انشعاب بهره گرفته می شود. این نوع از اتصالات جوشی امین در بخش های خانگی، کشاورزی و صنعتی بسیار پرکاربرد هستند.

– زانویی های چهل و پنج درجه درزدار

این نوع از اتصالات تولید شرکت فولاد صنعت امین به دلیل بهره مندی از استحکام قابل ملاحظه در برابر فشار و ضربات احتمالی مقاوم هستند و گزینه ایده آلی برای استفاده در سیستم های لوله کشی آب و گاز خانگی و صنعتی و همچنین صنایع کشاورزی و آب و فاضلاب به حساب می آیند.

– زانویی های چهل و پنج درجه بدون درز

این مدل از اتصالات جوشی امین در دسته اتصالات مانیسمان قرار می گیرند و کاربرد عمده آن ها در صنایع انقال گاز و دیگر سیالات در سیستم های لوله کشی است. این نوع از زانویی های چهل و پنج درجه از مقاومت بالایی در برابر نشتی و دمای بالا برخوردار هستند.

– زانویی های نود درجه درزدار

این نوع از زانویی های جوشی نود درجه ساخت برند فولاد صنعت امین در سیستم های لوله کشی گوناگون از جمله آب و گاز مورد استفاده قرار می گیرند و از مقاومت قابل توجهی در برابر عوامل آسیب رسان مانند سرما و گرما برخوردار هستند.

اتصالات جوشی امین درزدار

– زانویی های نود درجه بدون درز

این مدل از زانویی های جوشی نود درجه مانیسمان نسبت به انواع درزدار مقاومت بالاتری دارند و از آن غالبا در شبکه های آب رسانی، گازرسانی و صنایع شیمیایی و پتروشیمی بهره گرفته می شود.

– سردنده های درزدار

این دسته از اتصالات جوشی امین دارای سری رزوه دار و سری قابل جوشکاری هستند که از آن ها جهت گرفتن انشعاب و تغییر دادن اندازه لوله ها در سیستم های لوله کشی کمک گرفته می شود.

– سردنده های بدون درز

سردنده های مانیسمان تولید شرکت فولاد صنعت امین نسبت به انواع سردنده های درزدار این شرکت استحکام بیشتری دارند و در مقابل عواملی نظیر زنگ زدگی و فرسودگی نیز مقاومت فوق العاده ای دارند.

– سه راهی های مساوی بدون درز

این نوع از سه راهی های جوشی تولید شرکت فولاد صنعت امین همانند سه راهی های مساوی درزدار این شرکت در برابر آسیب های فیزیکی مقاومت و استحکام قابل توجهی دارند و در سیستم های لوله کشی کشور بسیار پرکاربرد هستند.

– سه راهی های تبدیل درزدار

این نوع از اتصالات جوشی امین در برابر عوامل آسیب رسانی مانند گرما و سرمای زیاد مقاومت بالایی دارند و در صنایع متعددی همچون کشاورزی، پتروشیمی و لوله کشی آب و گاز گزینه ای مناسب به حساب می آیند.

– کپ های تخت پولک

کپ ها معمولا در انواع کپ های تخت لوله، کپ های بدون درز تخت، کپ های پولکی و کپ های تخت جوشی تولید می شوند و از آن ها برای مسدود کردن مسیر لوله استفاده می شود.

–  کپ های عدسی

این دسته از اتصالات جوشی امین ساخت شرکت فولاد صنعت امین در صنایع مختلفی همچون صنعت پتروشیمی و نفت و سایر سیستم های لوله کشی کاربرد دارند و از آن ها برای مسدود کردن لوله ها کمک گرفته می شود.

دانلود لیست قیمت اتصالات جوشی امین مانیسمان

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4 از 1 رای

1 نظر در “اتصالات جوشی امین مانیسمان

  1. رسول کرم پور ابیانه گفت:

    سلام از بازار متفرقه خریدم چند وقت پیش هزار جور اذیتمون کرد . باز این جوشی امین بهتر بود به دوستان توصیه میکنم جنس متفرقه نخرن مثل ما گیر نیافتن دردسرشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *