لوله و اتصالات پلی ران

این شرکت ایرانی یکی از بزرگ ترین کمپانی های فعال در حوزه تولید لوله و اتصالات در کشور است که در دو بخش سیستم های ساختمانی و آبیاری فعالیت دارد. شرکت لوله و اتصالات پلی ران که فعالیت خود را در سال یک هزار و سیصد و پنجاه و دو آغاز کرد، در طی این سال ها توانسته است با بهره گیری از دانش متخصصین داخلی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی قابل رقابت با کمپانی های برتر دنیا را روانه بازار کند. پلی ران همچنین موفق شده است که لوله و اتصالات باکیفیت خود را به کشورهای اروپایی نیز صادر نماید.

انواع سیستم های آبیاری پلی ران

این شرکت بزرگ با تکیه بر فناوری های نوین دنیا و با هدف مدیریت مصرف بهینه آب و بهبود کیفیت سیستم های آبیاری توانسته است محصولات آبیاری فراوانی را تولید و در اختیار صنعت کشاورزی کشور قرار دهد. برخی از تولیدات این شرکت عبارت اند از:

لوله های دریپردار، اتصالات پیچی، لوله های پلی اتیلن، نوارهای آبیاری، شیرهای برقی، فیلتراسیون، سیستم تزریق کود و اسیدشویی، سیستم تله متری، سنسورها و ایستگاه های هواشناسی، قطره چکان روی خط و اتصالات جوشی فشار قوی.

درباره نمایندگی پلی رانانواع سیستم های ساختمانی پلی ران

پلی ران حضوری فعال در بخش تولید لوله و اتصالات ساختمانی دارد، به طوری که در سال یک هزار و سیصد و هشتاد و دو توانست برای نخستین بار تکنولوژی ساخت سیستم های فاضلاب ساختمانی پوش فیت را وارد کشور کند و تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد نماید. پلی ران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوله ها و اتصالات ساختمانی به تولید انواع سیستم های ساختمانی می پردازد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم فاضلاب خانگی پوش فیت جنرال سایلنت، سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت سایلنت 10، سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت پروتکت، لوله ها و اتصالات فاضلاب ساختمانی پلی اتیلن جوشی، بست های پایدار، سیفون ها با دریچه بازدید، سیستم های جامع آب باران و لوله های خرطومی. در ادامه به معرفی پرکاربردترین انواع لوله ها و اتصالات پلی ران می پردازیم:

پوش فیت جنرال سایلنت پلی ران

این لوله ها و اتصالات با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و به کمک جدیدترین دستگاه های روز دنیا از پلی پروپیلن تولید می شوند و در پروژه های ساختمانی بسیار مدرن برای لوله کشی های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از انواع آنها عبارت ند از: سیفون با دریچه بازدید، زانویی بلند هشتاد و هفت درجه، زانویی بست خور چهل و پنج درجه، بست دیواری پایدار، بست سقفی آویز پایدار، بست جوشی سقفی پایدار، بست سقفی قابل تنظیم پایدار، سه راه بازدید، سه راه تبدیل، تبدیل، سه راه، رابط پوش فیت، درپوش تست، دریچه بازدید، علمک، سیفون یک تکه، سیفون سوکت دار، لوله دو سر سوکت، لوله یک سر سوکت و عصایی پشت بام.

مزایای سیستم فاضلاب خانگی پوش فیت جنرال سایلنت

برخی از مهم ترین مزیت های لوله ها و اتصالات فاضلاب خانگی پوش فیت جنرال سایلنت پلی ران عبارت است از:

– مقاومت بالا در برابر دمای زیاد

– کاهش دهنده میزان انتقال صدا به محیط خارج

– مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و مواد شیمیایی مختلف

– امکان نصب و حمل آسان

– آب بندی مناسب لوله ها و اتصالات و مقاوم در برابر زمین لرزه

پوش فیت سایلنت 10 پلی ران

این نوع لوله ها و اتصالات ساختمانی پلی ران از پلی پروپیلن تولید می شوند و با هدف کاهش چشمگیر میزان انتقال صدا در شبکه فاضلاب ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های تولید این شرکت با سابقه به لطف بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی کواکستروژن از استانداردهای بین المللی برخوردار هستند و گزینه ای مناسب برای بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، برج ها و ساختمان های مسکونی به حساب می آیند.

مزایای سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت سایلنت 10

اتصالات و لوله های تولید شرکت پلی ران دارای مزیت های فراوانی هستند که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

– کاهش فوق العاده صدا تا میزان پایین تر از ده دسیبل

– مقاومت بسیار زیاد در مقابل دمای بالا

– استحکام بسیار فراوان و جایگزینی ایده آل برای لوله ها و اتصالات چدنی

– مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و مواد شیمیایی گوناگون

– حمل و نصب آسان بدون نیاز به چسب و جوشکاری

– دارای ابعاد و اندازه های متنوع و مناسب انواع پروژه های ساختمانی

پوش فیت پروتکت پلی ران

لوله ها و اتصالات پروتکت پلی ران نوعی سیستم فاضلاب خوداطفا و مقاوم در برابر آتش سوزی هستند که از جنس پلی پروپیلن تولید می شود. این لوله ها برای سیستم های فاضلاب ثقلی داخل ساختمان مناسب اند به لطف بهره مندی از استاندارد های ملی و بین المللی علاوه بر کاهش صدا، موجب گسترش حریق های ناشی تماس با حرارت و جرقه نمی شوند.

مزایای سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت پروتکت

اصلی ترین مزیت های لوله ها و اتصالات ساختمانی پوش فیت پروتکت تولید این شرکت عبارت ند از:

– ایمنی مناسب در صورت آتش سوزی

– کاهش قابل ملاحظه انتقال صدا به محیط خارج

– مقاومت بسیار بالا در مقابل دمای بالا و مواد شیمیایی مختلف

– حمل و نقل آسان و نصب ساده بدون نیاز به استفاده از چسب و جوشکاری

– دارای وزن کم و ابعاد و سایزهای متنوع و کاربرد گسترده در سیستم های فاضلاب ساختمانی مختلف

سیستم فاضلاب ساختمانی پلی اتیلن جوشی پلی ران

محصولات پلی اتیلن جوشی این شرکت نسل جدیدی از لوله ها و اتصالات جوشی به شمار می روند که به لطف بهره مندی از استاندارد های ملی و بین المللی متعدد، گزینه ای ایده آل برای انواع سیستم های فاضلاب ثقلی داخل ساختمان هستند. این لوله ها و اتصالات با توجه به قابلیت اتصال به روش های مختلف، به آسانی نصب می شوند و برای انواع پروژه های ساختمانی از جمله سیستم آب باران مناسب هستند.

مزایای لوله ها و اتصالات پلی اتیلن جوشی

مهم ترین مزیت های استفاده از سیستم های پلی اتیلن جوشی پلی ران عبارت ند از:

– مقاوم در برابر مواد شیمیایی گوناگون و عدم ایجاد پوسیدگی و گرفتگی

– توانایی تحمل فشار بالا نسبت به سایر سیستم های پلیمری

– مقاومت فراوان در مقابل ضربات احتمالی

– مقاوم و قابل استفاده در دماهای مختلف از صفر تا هشتاد درجه سانتیگراد

– انعطاف پذیری زیاد و مقاومت بالا در برابر زمین لرزه

– دارای وزن کم و امکان حمل آسان

– دارای ابعاد و سایزهای متنوع و مناسب انواع سیستم های لوله کشی.

دانلود لیست قیمت پلی ران

لوله اتصالات، نماینده رسمی لوله و تاسیسات ساختمانی از شرکت های مطرح کشور است. با خرید محصولات از تخفیفات ویژه برخوردار شوید. با سر زدن به این صفحه همواره می توانید لیست قیمت پلی ران را مشاهده کنید. ارسال بار در حجم انبوه و کم به سراسر ایران انجام می گردد.

در لینک زیر می توانید آخرین لیست قیمت لوله پلی ران را دانلود کنید. در صورتی که برای خرید یا مشاوره تلفنی نیاز به راهنمایی داشتید، با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.8 از 255 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *