لوگو لوله سپنتا

دانلود آخرین لیست قیمت لوله سپنتا در مدل های گالوانیزه، جوشی و api در وبسایت لوله اتصالات نماینده رسمی لوله و تاسیسات ساختمانی از شرکت های مطرح کشور.

با خرید لوله سپنتا از سایت لوله و اتصالات
از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

با سر زدن به این صفحه همواره می توانید لیست قیمت لوله سپنتا را مشاهده و دانلود نمایید. ارسال بار در حجم انبوه و کم به سراسر ایران انجام می گردد.

سپنتا یکی از شرکت های ایرانی مطرح در زمینه تولید انواع لوله ها و محصولات پروفیل فولادی است که با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت موفق، برندی پرآوازه در این حوزه به حساب می آید. این برند شناخته شده توانسته است در طی این سال ها با طراحی و تولید انواع لوله های گالوانیزه، لوله های گازی و لوله های سیاه به جایگاه ویژه ای در این صنعت دست پیدا کند و نام لوله سپنتا را به گوش همگان برساند. شرکت سپنتا موفق به کسب گواهینامه ها و افتخارات فراوانی شده است که از جمله آن ها می توان به استاندارد مدیریت محیط زیست، استاندارد الزامات کیفی جوشکاری و استاندارد بین المللی سیستم های مدیریت کیفیت اشاره نمود. لوله های تولید این شرکت به لطف بهره گیری از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب، از ماندگاری و عمر مفید بالایی برخوردار اند و در بخش های مختلف صنعتی قابل استفاده هستند.

>> اطلاعات بیشتر درباره لوله سپنتا

 

دانلود آخرین لیست قیمت سپنتا

در لینک زیر می توانید آخرین لیست قیمت لوله سپنتا را دانلود کنید. در صورتی که برای خرید یا مشاوره تلفنی نیاز به راهنمایی داشتید، با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *