نمایندگی ایران رادیاتور

 

خرید از مرکز نمایندگی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین شرکت های صنعتی کشور است که از پیشینه ای طولانی در حدود نیم قرن در این حوزه برخوردار است. این شرکت با داشتن واحدهای تولیدی و کارخانه های فراوان در کشور، در حوزه تولید انواع رادیاتور شوفاژ، پکیج زمینی و دیواری، مشعل، کولر گازی، داکت اسپیلت و همچنین لوله های پنج لایه فعالیت می کند. محصولات تولید این شرکت مطرح ایرانی با داشتن استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی متعدد، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در حال حاضر به بیش از سی کشور از جمله بزرگ ترین کشورهای صنعتی دنیا صادر می شوند. برای تهیه این محصولات از نمایندگی ایران رادیاتور می توانید از طریق سایت لوله اتصالات اقدام نمایید.

خرید انواع محصولات ایران رادیاتور با بهترین قیمت
در وب سایت لوله و اتصالات 22516040-021

دسته بندی محصولات ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور با بهره گیری از دانش متخصصین ایرانی، جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب محصولات متنوعی تولید می کند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  1. پکیج های ایران رادیاتور

پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی این شرکت که در نمایندگی ایران رادیاتور به مشتریان عرضه می گردند از مزایای بسیاری برخوردار هستند که برخی از آن ها عبارت اند از: بهره مندی از راندمان حرارتی قابل ملاحظه، امکان نصب و سرویس آسان، داشتن سیستم کنترلی تمام دیجیتال، ایمنی بالا و کارکرد بی صدا، تامین آب گرم به صورت دائمی و مقاومت در برابر یخ زدگی، کمبود آب و انسداد دودکش. این پکیج ها در سری های مختلفی تولید می شوند که در این قسمت به معرفی آن ها می پردازیم:

– پکیج های سری L

این نوع از پکیج های شوفاژ دیواری دارای دو مبدل هستند و در مدل های L 24FF، L 28FF و L 36FF تولید می شوند.

پکیج سری L

– پکیج های سری K

این سری از پکیج شوفاژ دیواری موجود در نمایندگی ایران رادیاتور دارای دو مبدل است و در مدل K 24FF قابل تهیه است.

پکیج سری k

– پکیج های سری M

این سری از پکیج های شوفاژ دیواری دو مبدل تولید شرکت ایران رادیاتور در مدل های M 24FF و M 28FF تولید می شوند.

پکیج سری M

– پکیج های سری Eco

این نوع از پکیج های شوفاژ دیواری تولید شرکت ایران رادیاتور در مدل های ECO 22FF-PL و ECO 24FF-PL تولید و در نمایندگی ایران رادیاتور عرضه می شوند.

پکیج سری اکو

– پکیج های سری Z

این سری از پکیج های شوفاژ زمینی ایران رادیاتور در مدل های Z 36FF و Z 60FA تولید می شوند و برای محیط هایی با مساحت بالا و مصارف بالای آب مناسب هستند.

  1. اسپیلت های گازی ایران رادیاتور

اسپیلت های گازی تولید شرکت ایران رادیاتور دارای مزیت های مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان به توان قابلیت هوادهی فوق العاده، قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش مناسب، قابلیت کارکرد در دمای منفی هفت تا چهل و سه درجه سانتیگراد، بهره مندی از کندانسور گلدن فین و کیفیت و عمر مفید بالا اشاره نمود. کولرهای گازی این برند ایرانی در ظرفیت های گوناگون نه هزار الی سی هزار بی تی یو بر ساعت تولید می شوند و به همین سبب برای محیط هایی با مساحت های مختلف قابل استفاده هستند. پرطرفدارترین کولرهای گازی این برند در نمایندگی ایران رادیاتور به شرح زیر هستند:

– کولرهای اسپیلت معتدل T1 روتاری

– کولرهای اسپیلت تروپیکال T3 روتاری

– کولرهای اسپیلت تروپیکال T3 اسکرال

– اسپیلت های دیواری اینورتر سری A

  1. رادیاتورهای ایران رادیاتور

رادیاتورهای تولید شرکت ایرانی ایران رادیاتور در مدل های زیر تولید می شوند و از سایت لوله اتصالات قابل تهیه هستند:

رادیاتور ایران رادیاتور

– رادیاتورهای آلومینیومی

این نوع از رادیاتورهای موجود در نمایندگی ایران رادیاتور به عنوان نخستین دارنده استاندارد رادیاتور آلومینیومی در کشور شناخته می شوند و دارای ده سال گارانتی هستند. گفتنی است که شرکت ایران رادیاتور دومین تولید کننده رادیاتورهای آلومینیومی در دنیا است و بیش از بیست و چهار مدل از این رادیاتورها را تولید و به بیش از سی کشور مطرح جهان صادر می کند. پرطرفدارترین سری رادیاتورهای آلومینیومی تولید این شرکت به شرح زیر هستند:

– رادیاتور های سولار

– رادیاتورهای کال

– رادیاتورهای ماکسی

– رادیاتورهای ترمو

انواع رادیاتور از برند ایران رادیاتور با بهترین قیمت
در سایت لوله و اتصالات

 

– رادیاتورهای فولادی پنلی

این نوع از رادیاتورهای تولید شرکت ایران رادیاتور از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند و در صورت مراقبت صحیح، از عمر مفیدی بالایی نیز برخوردار هستند.

  1. داکت اسپیلت های ایران رادیاتور

داکت اسپیلت های تولید این شرکت که از سایت لوله اتصالات، نمایندگی ایران رادیاتور قابل تهیه هستند، نسل جدیدی از سیستم های تهویه مطبوع ساختمان به حساب می آیند که به سیستم کنترل هوشمند و کویل آب گرم با ظرفیت واقعی مجهز هستند. این داکت اسپیلت ها به لطف بهره مندی از ابعاد و استاندارد به آسانی در سقف قرار می گیرند و با بهره گیری از کمپرسور توشیبا روتاری، گزینه ای ایده آل برای استفاده در فصول گرم و سرد سال به حساب می آیند. داکت اسپیلت های ایران رادیاتور در سه ظرفیت های بیست و چهار هزار، سی هزار و سی و شش هزار تولید و عرضه می شوند.

  1. مشعل های ایران رادیاتور

مشعل های شرکت ایران رادیاتور اولین دارنده استاندارد مشعل های گازسوز، دوگانه سوز و گازوییل سوز در کشور هستند و دارای ظرفیت های بالایی تا شش میلیون کیلو کالری در ساعت اند. ایران رادیاتور همچنین بزرگ ترین شرکت تولیدکننده انواع مشعل در خاورمیانه است که به تولید انواع مشعل در فشار بالا می پردازد. برخی از این مشعل ها به شرح زیر هستند و از طریق سایت لوله اتصالات، نمایندگی ایران رادیاتور قابل خریداری اند:

مشعل ایران رادیاتور

– مشعل های گازسوز

این نوع از مشعل ها جزو پرطرفدارترین و کاربردی ترین مشعل های تولید شرکت ایران رادیاتور محسوب می شوند. مشعل های گازسوز ایران رادیاتور دارای ایمنی بسیار بالایی هستند و در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل به صورت خودکار خاموش می شوند.

– مشعل های گازوییل سوز

این مشعل ها با سوخت گازوییل کار می کنند و با در نظر گرفتن آنکه سوخت گازوییل نسبت به گاز طبیعی مصرف کمتری دارد، این مشعل ها در مقایسه با مشعل های گاز سوز کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

– مشعل های دوگانه سوز

این نوع از مشعل های پرطرفدار در نمایندگی ایران رادیاتور، به صورت دوگانه سوز تولید می شوند و به همین جهت از قابلیت کارکرد با دو سوخت متفاوت برخوردار هستند.

توجه داشته باشید که شماره پشتیبانی رسمی این شرکت برای محصولات خریداری شده و خدمات پس از فروش، شماره 1500 است.

 

بهترین قیمت محصولات ایران رادیاتور را از ما بخواهید.
فقط یک تماس کافی است!

دانلود کاتالوگ محصولات ایران رادیاتور

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 5 از 1 رای

دیدگاه ها

  1. عباس باقرنژاد گفت:

    با تشکر از پکیج های ارسالی ایران رادیاتور. خرید عمده داشتم ماه قبل و به سلامت رسید فقط بگین برای پروژهه شهرهای دیگه هم بخوام ارسالتون چجوریه؟

    1. Admin گفت:

      سلام. برای هر شهر متفاوت هست. با کارشناسان تلفنی ما تماس بگیرید، راهنماییتون میکنن.

  2. بهزاد گفت:

    اقا مشاورتون خیلی خوووب بود نزدیک بود اشتباه بخرم واسه خونه ولی الان که نصب شده خیلی راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *