خرید لوله پوش فیت شهراب

نمایندگی لوله و اتصالات پوش فیت شهراب

شرکت شهراب گستران اروند که محصولات پوش فیت شهراب را ارائه می کند، یکی از تولید کنندگان انواع لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی است که در سال یک هزار و سیصد و هفتاد و نه تاسیس شد و فعالیت رسمی خود را در شهرک صنعتی صفا دشت آغاز نمود. این شرکت در سال های نخست فعالیت خود به تولید انواع محصولات یو پی وی سی و پلی پروپیلین پرداخت. شرکت شهراب پس از آن با گسترش خطوط تولید خود، نسبت به طراحی و ساخت محصولات صنعتی دیگری همچون لوله ها و اتصالات پلی اتیلن اقدام نمود. در حال حاضر شهراب گستران اروند یکی از مطرح ترین برند های تولید کننده لوله ها و اتصالات در کشور است که محصولات آن کاربرد گسترده ای در سیستم های لوله کشی خانگی، صنعتی، فاضلاب و کشاورزی دارند. برای خرید لوله ها و اتصالات شهراب می توانید به سایت لوله و اتصالات، نمایندگی پوش فیت شهراب مراجعه نمایید و محصولات مورد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت تهیه کنید.  

خرید لوله و اتصالات شهراب با بهترین قیمت
فقط با یک تماس

ویژگی لوله و اتصالات فاضلابی پوش فیت شهراب

لوله و اتصالات پوش فیت شهراب یکی از مدرن ترین انواع لوله و اتصالات موجود در بازار هستند که از پلیمری به نام پلی پروپیلن ساخته می شوند و از کیفیت، استحکام و ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند. اتصالات شهراب به دلیل داشتن سوکت و حلقه آب بندی در قسمت داخلی بدنه، به آسانی و تنها با مقدار اندکی فشار به لوله های دیگر متصل می شوند. این ویژگی مهم به سهولت در نصب و آب بندی فوق العاده لوله ها و اتصالات در سیستم های لوله کشی کمک می کند. این محصول کاربردی در نمایندگی پوش فیت شهراب در دو نوع بی صدا یا سایلنت و معمولی موجود است که نوع بی صدا به نحوی طراحی شده است که تا حد زیادی موجب کاهش صدای عبور جریان سیالات می شود.

مزیت های لوله ها و اتصالات پوش فیت شهراب

مزایای اصلی لوله ها و اتصالات پوش فیت تولید شرکت شهراب به شرح زیر هستند:

– این شرکت صنعتی برای تولید لوله ها و اتصالات خود علاوه بر استفاده از مواد اولیه مرغوب، کلیه استانداردهای داخلی و بین المللی را رعایت می کند و به همین سبب محصولاتی که از طریق نمایندگی پوش فیت شهراب در اختیار مشتریان قرار می گیرند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

                                نشان استاندارد شهراب ۱ نشان استاندارد شهراب 2

– هزینه های مربوط به نصب لوله ها و اتصالات این برند در مقایسه با محصولات مشابه کاملا مقرون به صرفه است؛ زیرا این لوله ها و اتصالات به آسانی و تنها با مقداری فشار در داخل یکدیگر جای می گیرند و در صورت نیاز قابل جدا شدن نیز هستند.

– لوله ها و اتصالات موجود در نمایندگی پوش فیت شهراب مجهز به سوکتی مخصوص هستند که اتصالشان را به یکدیگر بدون نیاز به چسب، لحیم، جوش یا حرارت امکان پذیر می سازد.

– آزمایشگاه تخصصی شهراب گستر اروند که کنترل کیفیت محصولات این برند را بر عهده دارد و مزیت مهم این شرکت به حساب می آید، به جدیدترین تجهیزات شرکت های اروپایی مجهز است. از سوی دیگر آزمون های مربوط به آب بندی و تست ضربه لوله ها و اتصالات شهراب نیز به کمک دستگاه های آلمانی انجام می شود تا در نمایندگی پوش فیت شهراب محصولاتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به مشتریان عرضه گردد.

– از آنجایی که این محصولات دارای حلقه آب بندی هستند و به صورت سوکتی به یکدیگر قابل اتصال اند، دچار نشتی نمی شود، از آب بندی فوق العاده ای برخوردار اند و برای استفاده در سیستم های انشعاب آب و فاضلاب خانگی و صنعتی بسیار ایده آل هستند.  

– این محصولات کاربردی با داشتن استانداردهای بین المللی، در برابر عواملی نظیر ضربه، حرارت، سرمای زیاد و آتش سوزی ایمنی بالایی دارند و دچار آسیب دیدگی نمی شوند. از این رو می توانید آن ها را با خیالی آسوده از نمایندگی پوش فیت شهراب تهیه کنید و در سیستم ها و خطوط انتقال فاضلاب خانگی و شهری بکار بگیرید.   

– این محصولات در انواع زانویی، سه راهی و سوکت های رابط موجود هستند و از این نظر می توان گفت که تنوع بالایی دارند.

– با توجه به امکان وجود مواد اسیدی و شیمیایی در سیستم های فاضلاب و مقاومت مناسب لوله ها و اتصالات پوش فیت شهراب در برابر این ترکیبات، از آن ها می توان با اطمینان کامل در انواع خطوط فاضلاب بهره گرفت. 

پوش فیت شهراب

خرید از نمایندگی پوش فیت شهراب

محصولات زیر را می توانید از سایت لوله و اتصالات، نماینده رسمی فروش محصولات پوش فیت شهراب تهیه کنید:

– پلی پروپیلن فاضلاب شهری شهراب

مهم ترین محصولات پروپیلن فاضلاب شهری شهراب به شرح زیر هستند:

انشعاب گیر رزوه ای، درپوش پلی پروپیلن، دریچه بازدید پلی پروپیلن، زانویی چهل و پنج درجه پلی پروپیلن، سه راهی چهل و پنج درجه پلی پروپیلن، سوکت رابط پلی پروپیلن، سیفون پلی پروپیلن، شیر یک طرفه پلی پروپیلن، لوله دو سر سوکت پلی پروپیلن و لوله یک سر سوکت پلی پروپیلن.

– پلی پروپیلن فاضلاب ساختمانی شهراب

پرفروش ترین اتصالات پلی پروپیلن فاضلاب ساختمانی در نمایندگی پوش فیت شهراب شامل موارد زیر می شوند:

تبدیل پلی پروپیلن جنرال، تبدیل سایلنت پلی پروپیلن، درپوش جنرال پلی پروپیلن، درپوش سایلنت پلی پروپیلن، زانویی چهل و پنج درجه جنرال پلی پروپیلن، زانویی چهل و پنج درجه سایلنت پلی پروپیلن، زانویی نود درجه جنرال پلی پروپیلن، زانویی نود درجه سایلنت پلی پروپیلن، سه راهی چهل و پنج درجه جنرال پلی پروپیلن، سه راهی چهل و پنج درجه سایلنت پلی پروپیلن، سه راهی نود درجه جنرال پلی پروپیلن، سه راهی نود درجه سایلنت پلی پروپیلن، سه راهی بازدید جنرال پلی پروپیلن، سه راهی بازدید سایلنت پلی پروپیلن، سه راهی تبدیل چهل و پنج درجه جنرال پلی پروپیلن، سه راهی تبدیل چهل و پنج درجه سایلنت پلی پروپیلن، سه راهی تبدیل نود درجه جنرال پلی پروپیلن، سه راهی تبدیل نود درجه سایلنت پلی پروپیلن، سوکت رابط جنرال پلی پروپیلن، سوکت رابط سایلنت پلی پروپیلن، سیفون جنرال پلی پروپیلن، سیفون سایلنت پلی پروپیلن فاضلاب، لوله دو سر سوکت جنرال پلی پروپیلن، لوله دو سر سوکت سایلنت پلی پروپیلن، لوله یک سر سوکت جنرال پلی پروپیلن و لوله یک سر سوکت سایلنت پلی پروپیلن.

– پلی اتیلن آبرسانی، گازرسانی و فاضلابی

این محصولات پلی اتیلن در نمایندگی پوش فیت شهراب شامل لوله های پلی اتیلن آبرسانی کشاورزی و ساختمانی، لوله های پلی اتیلن فاضلاب شهری و لوله های پلی اتیلن گازرسانی می شوند.

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت شهراب

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 0 از 0 رای

1 نظر در “نمایندگی پوش فیت شهراب

  1. mehdian گفت:

    چن ساله شهراب کار میکنم لوله هاش خوبه قیمتشم مناسبه اگه مثل من حوصله دردسر نداری اذیتتون نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *