مقالات

فیلتر شنی ایمکس Emaux استخر و سایر محصولات ایمکس

فیلتر شنی ایمکس

فیلتر شنی به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد جهت حذف ذرات معلق و آلودگی های موجود در آب، از طریق جداسازی ذرات گوناگون رسوب شونده، به زلال شدن و افزایش کیفیت آب و در نهایت تصفیه آب کمک می کند. فیلترهای شنی ایمکس به لطف بستر چند لایه خود، از عبور ذرات جامد موجود در آب جلوگیری به عمل می آورند و به همین سبب برای تصفیه کردن آب استخرها، آب های آشامیدنی، فاضلاب های صنعتی و فاضلاب های انسانی و همچنین فرآیندهای پیش تصفیه مورد استفاده قرار می گیرند. فیلتر شنی ایمکس جزو فیلترهای شنی گذر سریع به حساب می آید که در انواع و سری های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد.

فیلتر شنی ایمکس Emaux و سایر محصولات این برند را با بهترین قیمت از سایت لوله و اتصالات بخواهید.

مزیت های فیلتر شنی ایمکس

این فیلترهای شنی با توجه به کیفیت ساخت بالا در کنار سیستم مناسب معماری لوله استخری و سایر قطعات استخر، فرآیند فیلتراسیون آب را به خوبی انجام می دهند و از مزایای زیر برخوردار هستند:

– در فیلترهای شنی تولید برند ایمکس از فیلترهای طبیعی یعنی شن و سنگ ریزه استفاده می شود و امکان تعویض شن ها نیز بدون برش دادن لوله ها وجود دارد.

– فیلترهای استخر ایمکس در انواع مختلفی تولید می شوند و گزینه ایده آلی برای تصفیه آب استخرهای عمومی و خانگی و همچمین تصفیه آب جکوزی ها محسوب می شوند.

– طراحی فیلترهای استخری تولید این برند به گونه ای است که در آنها نسبت مقدار عبور آب به سطح شن و سیلیس فیلتر بالا است.

– وزن فیلتر شنی ایمکس بدون در نظر گرفتن سیلیس چندان زیاد نیست که این امر موجب سهولت در جابجایی آنها می شود.

– این دستگاه ها دارای آب بندی مناسب هستند و در عین حال در برابر رسوب گرفتگی و زنگ زدگی مقاوم اند.

– این دستگاه ها بدنه ای کاملا مقاوم دارند که از جنس پلی اتیلن فشار قوی ساخته می شود که علاوه بر استحکام بالا، کاملا مقرون به صرفه است.

– در این فیلترها به منظور توزیع مناسب آب بر روی لایه ها، در قسمت بالا و در کنار فیلتر شنی، شیر چند راه تعبیه شده است.

– در این فیلترهای شنی ترتیب قرار گرفتن لایه ها به این صورت است که ابتدا با ذرات درشت آغاز می شود و در ادامه با ذرات متوسط و ریز کامل می شود.

– فیلتر شنی ایمکس از دبی بالایی برخوردار است و از آن می توان در شرایط دشوار نیز به آسانی بهره گرفت.

– این دستگاه ها عموما مجهز به فشارسنج هستند و به همین علت کنترل میزان فشار به راحتی امکان پذیر است.

– اگرچه فیلترهای شنی فایبرگلس ساخت شرکت ایمکس در مقایسه با فیلترهای فلزی حاوی سیلیس کمتری هستند، اما از کیفیت مشابهی برخوردار اند.

محصولات ایمکس

انواع فیلترهای شنی تولید شرکت ایمکس

فیلتر شنی ایمکس با توجه به کارایی و نوع کاربرد، در سری های مختلفی تولید می شوند که برخی از آنها به شرح زیر است:

– فیلتر شنی سری P

این فیلتر شنی استخر از برند ایمکس دارای بدنه ای از جنس فایبرگلس و مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی است که تا دمای پنجاه درجه سانتی گراد قابل استفاده است. این سری از فیلترهای شنی در مدل های مختلفی همچون P350، P400، P450، P500، P650 و P700 تولید می شوند و حجم تصفیه آب در آنها حدودا از سی و چهار تا صد و پنجاه و سه متر مکعب بر ساعت است.

– فیلتر شنی سری V

این فیلتر شنی ایمکس از فایبرگلس مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی ساخته می شود و با توجه به مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی نامساعد، گزینه مناسبی برای استفاده در استخرها و جکوزی ها است. این سری از فیلترهای شنی مجهز به شیر شش حالته و همچنین فناوری سیم پیچی تقویت شده خودکار هستند و در مدل های مختلفی از جمله V350، V400، V450، V650، V750، V700،‌ V900، V1000،V1200  و V1400 تولید می شوند.

مزایای فیلتر شنی ایمکس

– سری NL

جنس بدنه این سری از فیلترهای استخر ایمکس از فایبرگلس تقویت شده است و در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. این سری از فیلترها در مقابل اشعه فرابنفش خورشید بسیار مقاوم هستند و در مدل های NL1400، NL1600 و NL1800 تولید می شوند.

– سری  MFS

بدنه این سری از فیلتر شنی ایمکس از پلی اتیلن با چگالی بالا و به صورت یک تکه ساخته می شود. این فیلترها به شیر شش حالته و دریچه چند منظوره مجهز هستند و در مدل هایی از جمله MFS17، MFS20، MFS24، MFS27A، MFS31، MFS31A  و MFS35 تولید می شوند.

– فیلتر شنی سری MVF

این فیلتر شنی از جنس فایبرگلس ساخته می شود و در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و جهت تصفیه آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این سری از فیلترهای شنی در مدل هایی نظیر MFV17، MFV20، MFV24، MFV27، MFV31 و MFV35 تولید می شوند و حجم تصفیه آب در آنها حدودا از شصت تا دویست و چهل و هفت متر مکعب است.

 

سوالات متداول

– فیلتر شنی چیست و چه تفاوتی با سایر فیلترها دارد؟

فیلتر شنی جزو تجهیزات پرکاربردی است که با استفاده از آن می توان آلودگی ها، گل و لای، املاح و ذرات معلق موجود در آب را از آن جدا کرد و در نهایت به آبی زلال، شفاف و تصفیه شده دست پیدا کرد. در سایر فیلترها از مواد شیمیایی یا لایه هایی از دیگر مواد غیر طبیعی استفاده می شود.

– کاربرد فیلتر شنی چیست؟

فیلتر شنی یکی متداول ترین روش ها برای حذف مواد و ترکیبات زائد موجود در آب است که از آن می توان جهت تصفیه و پاکسازی آب هایی نظیر آب استخر، آب آشامیدنی و فاضلاب های مختلف بهره گرفت.

– چرا فیلتر شنی ایمکس محبوبیت زیادی دارد؟

فیلترهای تولید شرکت ایمکس یکی از پرطرفدارترین فیلترهای شنی موجود در بازار هستند که از طراحی مناسب و کیفیت بالایی برخوردار اند و استفاده از آنها به تصفیه و شفاف شدن آب کمک شایانی می نماید. عمر مفید طولانی و نیاز به سرویس کمتر از جمله دلایلی هستند که استخرداران را به سمت این برند سوق می دهد.

– دمای مناسب برای کارکرد فیلترهای شنی ایمکس چیست؟

این فیلترها تا دمای حداکثر 50 درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. بنابراین برای استفاده از این دستگاه ها، حتما باید به دمای مجاز برای کارکرد آنها توجه نمود.

– فیلترهای شنی برند ایمکس در چند سری تولید می شود؟

این فیلترهای شنی در سری ها و مدل های مختلفی تولید می شوند که از جمله سری های پرطرفدار آنها می توان به فیلترهای شنی سری P، سری V، سری NL، سری MFS و سری MFV اشاره نمود.

 

دانلود کاتالوگ مدل های مختلف فیلتر شنی ایمکس

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *