مقالات

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف [بهترین قیمت + تخفیف]

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

گرمایش داخل ساختمان ها به روش های مختلفی قابل انجام است که از جمله آنها می توان به سیستم های گرمایشی نظیر شوفاژ و شومینه و یا سیستم های گرمایش از سقف و کف اشاره نمود. در این میان، سیستم گرمایش از کف که یکی از جدیدترین راهکارها برای حفظ گرمای محیط داخل خانه ها به حساب می آید، به روش های گوناگونی قابل اجرا است که استفاده از فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف یکی از کارآمدترین آنها است. به کمک این شیوه مدرن و با استفاده از فوم های شانه تخم مرغی می توان عایق کاری سیستم های لوله کشی را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

 

برای خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف
فقط یک تماس با سایت لوله و اتصالات کافی است.
با بهترین قیمت بخرید!

 

فوم تخم مرغی گرمایش از کف

ویژگی های فوم شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی یا فوم تخم مرغی که یکی از روش های نوین جهت عایق بندی لوله ها و حفظ گرمایش ساختمان ها به حساب می آید، در عین آنکه به عنوان عایق حرارتی و برای گرمایش کف ساختمان ها به کار رود، با توجه به داشتن خاصیت آکوستیک می تواند به صورت عایق صوتی نیز عمل کند. از این فوم ها می توان برای عایق سازی لوله ها مختلف از جمله لوله های پنج لایه، لوله های تک لایه، لوله های نیوپایپ و غیره بهره گرفت.

فوم شانه تخم مرغی

بهره گیری از فوم های تخم مرغی و نصب آنها در زیر لوله ها، مانع خروج گرمای لوله ها از کف ساختمان می شود. بنابراین وجود این نوع از عایق های حرارتی موجب می شود تا گرما به سمت بالا و محیط داخل هدایت گردد و از این طریق، از هدر رفتن انرژی و گرما جلوگیری و در مصرف آن صرفه جویی قابل ملاحظه ای شود. از سوی دیگر هدایت شدن گرما به محیط داخل ساختمان، پروسه گرم شدن خانه را تسریع می نماید تا خانه سریع تر گرم شود.

فوم تخم مرغی

مزایای فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف       

استفاده از این نوع سیستم های گرمایش از کف، مزایای فراوانی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– امکان نصب و اجرای آسان عایق کاری ساختمان

استفاده و نصب این نوع از عایق های حرارتی بسیار آسان است، به طوری که این کار را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام داد.

– جلوگیری از هدر رفتن بی رویه انرژی

به کمک فوم شانه تخم مرغی به آسانی می توان از هدر رفتن حرارت ساختمان از کف آن جلوگیری نمود و از این طریق بازدهی سیستم های گرمایشی را به حداکثر ممکن رساند.

– مقاومت بالا در برابر آتش سوزی

با توجه به آنکه این فوم ها از جنس پلی استایرن یا همان یونولیت با چگالی بالا تولید می شوند، در مقابل حریق و آتش سوزی مقاوم هستند.

– سازگار با تمامی انواع کف پوش ها

در صورت استفاده از فوم های تخم مرغی برای عایق کاری  لوله ها، از انواع کف پوش ها می توان بر روی آن استفاده نمود.

– عدم نیاز به بست جهت مهار لوله ها

در صورت استفاده از فوم های شانه تخم مرغی برای اجرای سیستم های گرمایش از کف دیگری نیاز به بست های مختلف جهت مهار کردن لوله ها وجود ندارد.

– امکان جای گذاری لوله ها با دقت بالا

به کمک این فوم ها و با توجه به فاصله منظم میان بخش های شانه ها، می توان لوله ها را بسیار منظم و با فاصله دقیق از یکدیگر بر روی فوم ها قرار داد.

فوم گرمایش از کف

 

برای خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف
فقط یک تماس با سایت لوله و اتصالات کافی است.
با بهترین قیمت بخرید!

 

عایق کاری کف با فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

با فوم تخم مرغی هزینه های گرمایش از کف کاهش می یابد

استفاده از این نوع فوم ها موجب کم شدن مصرف بتون می شود و در نتیجه هزینه نهایی برای عایق کاری لوله ها را کاهش می دهد. وزن نهایی پروژه کاهش می یابد و بنا سازه ایمن تری نیز خواهد بود.

فوم تخم مرغی گرمایش از کف هم عایق حرارت، هم عایق صدا

این نوع از عایق ها علاوه بر استفاده در سیستم های گرمایش از کف و عایق نمودن لوله های ساختمان، به عنوان عایق صوتی نیز عملکرد مناسبی دارند و مانع انتقال صدا به طبقه زیرین می شوند.

اتصال آسان پنل های فوم تخم مرغی

طراحی فوم ها به گونه ای است که لبه آنها به صورت نری و مادگی به یکدیگر قفل و چفت می شود و این ویژگی به نصب آسان آنها کمک می کند.

مناسب برای عایق کاری انواع لوله ها

به کمک فوم های شانه تخم مرغی می توان تمامی انواع لوله ها را در سیستم های گرمایش از کف ساختمان عایق نمود.

امکان عایق کاری لوله ها با ایمنی بالا

با استفاده از این فوم ها، عایق کاری سیستم های گرمایش از کف با ایمنی بالایی امکان پذیر است.

 

سوالات متداول

چرا در گرمایش از کف از فوم تخم مرغی استفاده می کنند؟

این فوم ها علاوه بر اینکه وزن نهایی پروژه را کاهش می دهد و از فشار بر لوله ها جلوگیری می کند، موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی از سمت پایین نیز می شود که راندمان پروژه را افزایش چشمگیری می بخشد.

فوم تخم مرغی در گرمایش از کف چه نقشی در جذب صدا دارد؟

در آپارتمان ها اغلب اوقات صدای زیادی بین طبقات و از طریق سقف ها ردوبدل می شود. فوم شانه تخم مرغی تاثیر بسزایی در کاهش سروصدا داشته وشبیه به یک نوع عایق صوتی نیز عمل می کند.

اگر از فوم شانه تخم مرغی استفاده نکنیم چه می شود؟

نظم لوله ها در کف کار بسیار مهم است. برای تقسیم حرارت به شکل یکسان در تمام کف نیاز به خواباندن لوله ها به شکل منظم است. یکی از دلایل مهم استفاده از فوم شانه تخم مرغی این است که لوله ها حین اجرای پروژه حرکت نمی کنند و در نهایت گرمادهی یکدستی را تجربه خواهید کرد.

آیا امکان آتش سوزی فوم ها در اثر گرمای کف وجود دارد؟

خیر! این فوم های شانه تخم مرغی از جنس پلی استایرن هستند و در برابر حرارت زیاد آتش نمی گیرند. لذا علاوه بر مزایای بسیار ایمنی خوبی نیز برخوردار هستند.

 

 

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.8 از 4 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *