مهره ماسوره لوله

مهره ماسوره لوله کشی

مهره ماسوره یکی از اتصالات پرکاربرد در سیستم های لوله کشی است که به کمک آن می توان لوله ها را به آسانی و بدون استفاده از اتصالاتی نظیر فلنج به یکدیگر متصل نمود. این ابزار در جنس های متفاوتی تولید می شود که از جمله آنها می توان به گالوانیزه، آلومینیوم، برنج و پلیمر اشاره کرد. ساختار مهره ماسوره ها متشکل از سه بخش اصلی مهره، بخش مادگی و نری است. در این میان نوع پلیمری یکی از پرکاربردترین انواع این اتصالات است که انواع مختلف آن همچون مهره ماسوره چسبی، یک سر، دو سر، یک سر مغزی و یک سر فلزی در بازار موجود است. ویژگی های قابل توجه این محصول موجب می شود تا بتوان از آنها در سیستم های مختلف لوله کشی از جمله در سیستم های تصفیه کننده لوله های استخری، سیستم های تصفیه کننده فاضلاب، سیستم های لوله کشی آکواریوم، سیستم های لوله کشی استخرهای پرورش ماهی، سیستم های لوله کشی برای انتقال مواد شیمیایی، سیستم های لوله کشی دستگاه های خنک کننده و سیستم های لوله کشی انتقال آب استفاده نمود.  این نوع از اتصالات مزایای مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

مهره ماسوره pvc

مزایای مهره ماسوره پلیمری

مهره ماسوره های موجود در بازار با توجه به جنس خود، مزایا و کاربردهای مختلفی دارند. بر این اساس با استفاده از آن می توان دو لوله را بدون تغییر در زاویه، با آب بندی مناسب به یکدیگر وصل نمود. برای اتصال دو لوله با استفاده از این قطعه نیازی به ابزارهای خاص نیست و این کار به راحتی و با سهولت قابل انجام است. از سوی دیگر امکان باز و بسته کردن چندین باره مهره ماسوره وجود دارد و به همین سبب در صورت نیاز می توان مجددا از این قطعه در جای دیگری استفاده نمود. به طور کلی برخی از اصلی ترین مزیت های آن که به وفور از آن در سیستم های لوله کشی استفاده می شود به شرح زیر است:

– این مهره ماسوره ها به دلیل جنس پلیمری خود در برابر عواملی از جمله زنگ زدن و خوردگی مقاوم هستند و از این حیث نسبت به مشابه های فلزی خود برتری دارند.

– با توجه به پلیمری بودن، از آنها می توان در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود؛ زیرا جنس آن به گونه ای است که در مکان های دارای رطوبت نیز ماندگاری و عمر مفید بسیار زیادی دارند.

– انعطاف پذیر هستند و در برابر لرزش نیز بسیار مقاوم اند.

 

انواع مهره ماسوره از برندهای مختلف و حتی جنس های فلزی و گالوانیزه را می توانید از لوله اتصالات بخواهید.

تا تحویل سفارشتان فقط یک تماس فاصله دارید...

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *