خرید لوله یک سر سوکت

لوله یک سر سوکت

لوله های یک سر سوکت یکی از انواع لوله های پر استفاده در سیستم های مختلف لوله کشی هستند که کاربرد عمده آنها برای لوله کشی فاضلاب است. این لوله ها که در بازار با نام لوله های پوشفیت مخصوص فاضلاب نیز شناخته می شوند، در یک سمت خود دارای اورینگ هستند و به همین جهت برای اتصال آنها نیازی به استفاده از چسب یا جوشکاری نیست. از این رو پروژه های لوله کشی به کمک لوله یک سر سوکت که به راحتی به یکدیگر متصل می شوند بسیار سریع و به سهولت قابل انجام است. لوله های یک سر سوکت در سایزهای گوناگونی طراحی و تولید می شوند و انواع مختلفی نیز دارند که عبارت اند از: لوله های یک سر سوکت معمولی و لوله های یک سر سوکت سایلنت.

تفاوت اصلی لوله های یک سر سوکت معمولی با نوع سایلنت یا بی صدا این است که لوله های سایلنت دارای چند لایه عایق هستند که از نفوذ صدا از داخل لوله به خارج آن جلوگیری می کند. در نتیجه در زمان عبور آب از لوله های ساختمانی به ویژه لوله های فاضلاب، صدایی به بیرون منتقل نمی شود. این ویژگی منحصر به فرد موجب می شود تا لوله های یک سر سوکت سایلنت در انواع لوله کشی های ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد داشته باشند.

لوله یک سر سوکت

مزیت های لوله یک سر سوکت

این لوله ها دارای مزایای فراوانی هستند که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– این لوله ها به دلیل داشتن سوکت به آسانی و تنها با فشار دادن به سرعت قابل نصب هستند و نصب آنها نیازی به چسب یا جوشکاری ندارد. بنابراین هزینه نصب این لوله ها نیز نسبت به سایر لوله ها کمتر و مقرون به صرفه تر است.

– لوله های یک سر سوکت علیرغم داشتن وزن کم، از مقاومت بالایی در برابر آسیب و شکستگی برخوردار هستند.

– یکی دیگر از ویژگی های لوله های یک سر سوکت فاضلابی این است که در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بسیار زیادی دارند.

– این لوله ها در برابر انبساط مقاوم هستند و طول آنها افزایش پیدا نمی کند. علاوه بر آن این لوله ها در برابر ضربه و مواد شیمیایی نیز مقاومت خوبی دارند.

– لوله های یک سر سوکت از مواد اولیه مرغوب تولید می شوند و این امر مانع پوسیدن لوله ها می شود. از سوی دیگر آب بندی این لوله ها به خوبی انجام می شود و این امر موجب پیشگیری از نشتی احتمالی لوله ها می شود.

 

برای خرید هر نوع لوله یک سر سوکت و دریافت قیمت ها با تخفیف با ما تماس بگیرید…

تا تحویل سفارشتان فقط یک تماس فاصله دارید...

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *