شرکت کیز ایران که تولید کننده شیر فلکه کیز ایران است یکی از کمپانی های ایرانی مطرح در حوزه تولید شیرهای فلکه است که فعالیت خود را در سال یک هزار و سیصد و شصت و سه با افتتاح کارخانه ای مجهز آغاز نمود و وب سایت لوله و اتصالات نمایندگی شیر فلکه کیز ایران پخش این محصولات را به صورت تخصصی انجام می دهد. این شرکت در طی این سال ها توانسته است با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از ماشین آلات مدرن دست به تولیداتی باکیفیت بزند و خود را به یکی از برترین برندهای تولید کننده شیرآلات ساختمانی تبدیل سازد. این شرکت در سال هزار و سیصد و نود در جشنواره قهرمانان صنعت به عنوان شرکت برتر برگزیده شد.

شیر فلکه کیز ایران

انواع شیرآلات نمایندگی شیر فلکه کیز ایران

شیرآلات تولیدی شرکت کیز ایران دارای انواع مختلفی هستند که برخی از آنها عبارت اند از:

شیر فلکه کشویی کیز ایران، شیر یک طرفه دریچه ای کیز ایران، شیر یک طرفه دریچه ای روپیچ کیز ایران، شیر یک طرفه فنری کیز ایران، شیر سوپاپی کیز ایران، شیر توپی توپیچ کیز ایران، شیر توپی کیز ایران، شیر توپی روپیچ کیز ایران، صافی Y کیز ایران، شیر پیسوار کیز ایران، شیر واشری کیز ایران، فیلتر گازی کیز ایران، شیر آتش نشانی کیز ایران، شیر سوزنی کیز ایران، شیر شبکه کیز ایران، شیر انشعاب کیز ایران و شیر فشار شکن کیز ایران. در ادامه به معرفی برخی از انواع شیرهای فلکه کیز ایران، ویژگی ها و کاربردهای آنها می پردازیم.

شیر کشویی کیز ایران

شیر فلکه کیز ایران مدل کشویی یکی از انواع شیرهای فلکه است که از آن در بخش های مختلف آبرسانی و سیستم های مخصوص آبیاری و انتقال مواد شیمیایی استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این شیرهای فلکه می توان به استفاده از آنها در صنایع پتروشیمی (شبکه های انتقال نفت و گازوئیل)، صنایع تولید تانکر و همچنین صنایع ساختمانی اشاره نمود. شیرهای کشویی این برند از برنج فورج پذیر ساخته می شوند. از این رو بدنه این شیرها از بیشترین میزان استحکام ممکن برخوردار هستند و در برابر میزان فشار بالا مقاومت بسیار خوبی دارند. از مزایای این شیرهای فلکه می توان به استفاده از اورینگ باکیفیت بر روی میله های آنها اشاره کرد. استفاده از این اورینگ ها در کنار واشرهایی که برای آب بندی تعبیه شده است، موجب می شود تا این مدل از شیر فلکه کیز ایران به خوبی آب بندی شود و برای مدت زمان بسیار طولانی بدون رگلاژ کردن قابل استفاده باشد.

شیر فلکه کیز ایران مدل واشری

از این شیرهای فلکه علاوه بر سیستم های انتقال دهنده آب آشامیدنی، در صنایع پتروشیمی در بخش های مرتبط با انتقال سیالاتی نظیر نفت و گازوئیل نیز استفاده می شود. این شیرآلات به لطف بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، در کلیه شرایط به خوبی آب بندی می شوند و از آنها می توان در پروژه های انتقال آب سرد و گرم استفاده نمود. از سوی دیگر شیر فلکه واشری کیز ایران در بخش هایی که آب دارای رسوب نیز هستند نیز کاربرد دارد.

شیر توپی توپیچ کیز ایران

سایت لوله اتصالات نمایندگی شیر فلکه کیز ایران، انواع مدل های توپی توپیچ که به آن شیر کلکتوری نیز می گویند را به فروش می رساند. این قطعه در برخی از تاسیسات ساختمانی از جمله پکیج ها، سیستم های گرمایش از کف ساختمان ها و سیستم های مخصوص انتقال آب در ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می شوند. سیستم آب بندی این شیرآلات عملکرد بسیار مناسبی دارد. از سوی دیگر با توجه به استحکام بالای بدنه به لطف آب کاری با نیکل، این شیرها در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند. باز و بسته کردن شیر توپی توپیچ کیز ایران به صورت نود درجه و بدون ایجاد صدا انجام می شود.

شیر توپی کیز ایران

شیر توپی کیز ایران که با نام شیر فلکه کلکتوری کوپلی نیز شناخته می شود یکی از انواع شیرهای فلکه پرکاربرد در تاسیسات ساختمانی است که از آن در شبکه های انتقال آب گرم و سرد و سیستم های گرمایش از کف استفاده می گردد. از آنجایی که بخش های داخلی و خارجی شیر فلکه کیز ایران مدل توپی با نیکل آب کاری شده است، این شیرها دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شوند و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند. شیرهای فلکه توپی کیز ایران دارای یکی از بهترین زاویه های آب بندی هستند و باز و بسته کردن آنها با چرخاندن شیر به صورت نود درجه انجام می شود.

شیر توپی روپیچ کیز ایران

شیرهای توپی روپیچ کیز ایران همانند شیرهای توپی توپیچ این شرکت در پکیج ها، سیستم های گرمایش از کف و شبکه های مخصوص انتقال آب در ساختمان ها کاربرد دارند. برای باز و بسته نمودن این مدل از شیر فلکه کیز ایران تنها کافی است که شیر آن به میزان نود درجه بچرخانید تا شیر بدون صدا به راحتی باز و بسته شود. این شیرها در برابر پوسیدگی و فرسودگی بسیار مقاوم هستند؛ زیرا قسمت های داخل و خارج آنها با نیکل آب کاری شده است.

شیرآلات کیز ایران

شیر سوزنی کیز ایران

این شیر فلکه یکی از انواع پرمصرف است که توسط نمایندگی شیر فلکه کیز ایران ارائه می گردد و از آن برای باز و بسته نمودن جریان سیالات استفاده می کنند. این شیرآلات علاوه بر آنکه دارای کاربرد صنعتی در بخش های کشاورزی جهت آبیاری زمین های کشاورزی هستند در صنایع پتروشیمی نیز جهت انتقال نفت و بنزین مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر کاربردهای شیرهای سوزنی می توان به استفاده از آنها در سیستم های لوله کشی ساختمان ها و منازل و همچنین سیستم های لوله کشی تاسیسات گرمایشی اشاره نمود.

شیر پیسوار فیلتردار کیز ایران

شیر پیسوار فیلتردار کیز ایران یکی از مدل های شیر فلکه کیز ایران است که از آن به عنوان شیری مکمل میان بخش های مختلف لوله کشی و سایر شیرآلات استفاده می شود. با توجه به آنکه شیرهای پیسوار دارای فیلتر هستند، مانع ورود ذرات اضافی نظیر شن و ماسه به داخل لوله های اصلی می شوند و به همین جهت در سرویس های بهداشتی، سیستم های آبیاری و سیستم های انتقال سیالاتی نظیر نفت، بنزین و گازوئیل بکار گرفته می شوند.

شیر انشعاب کیز ایران

شیرهای انشعاب تولید برند کیز ایران از جنس برنز ساخته می شوند و معمولا آنها را پیش از ورودی اصلی آب به ساختمان ها قرار می دهند. از این شیرها برای باز و بسته نمودن جریان آب جهت انجام هرگونه تعمیرات بر روی لوله های آب استفاده می کنند.

شیر آتش نشانی کیز ایران

شیرهای آتش نشانی کیز ایران به کوپلینگ شلنگ های آتش نشانی متصل می شوند و از آنها برای باز و بسته کردن جریان آب استفاده می کنند.

اتصالات کیز ایران

برای خرید هرگونه محصول می توانید با سایت لوله و اتصالات نمایندگی شیر فلکه کیز ایران تماس حاصل فرمایید…

تا تحویل سفارشتان فقط یک تماس فاصله دارید...

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 4.7 از 107 رای

1 نظر در “نمایندگی شیر فلکه کیز ایران KIZZ IRAN خرید و لیست قیمت

  1. سماعیلی فر گفت:

    میشه واسه کیز ایران و چند تا برند دیگه بگین مشاوره چجوریه که بخریم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *