شیرآلات فاراب

خرید شیرآلات فاراب

فارآب یکی از نخستین تولید کنندگان شیرآلات چدنی در کشور است که فعالیت صنعتی و بازرگانی خود را از سال یک هزار و سیصد و شصت و پنج به صورت رسمی آغاز کرد. شرکت فاراب در طی این سال ها توانسته است با بهبود کیفیت و افزایش تنوع تولیدات خود، جایگاه ویژه ای در این صنعت به دست آورد. در حال حاضر انواع شیرآلات چدنی فاراب که شامل شیرهای کشویی، شیرهای بخار، شیرهای پروانه ای، شیرهای کنترلی دیافراگمی و شیرهای یک طرفه می شوند کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون از جمله نفت و گاز و همچنین آب و فاضلاب دارند. علاوه بر آن از این شیرآلات پرطرفدار در تاسیسات برودتی و حرارتی نیز به وفور استفاده می شود. برای خرید انواع شیرآلات فاراب می توانید از طریق سایت لوله و اتصالات، نماینده رسمی فروش این برند در کشور اقدام نماید و محصولات مورد نظر خود را با ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

خرید انواع شیرآلات چدنی فاراب با بهترین قیمت
در فروشگاه لوله و اتصالات

انواع شیرآلات فاراب

شیرآلات فارآب انواع گوناگونی دارند و در مدل های زیر از طریق نمایندگی لوله و اتصالات قابل خریداری هستند:

  1. شیر کشویی فاراب

این دسته از شیرآلات تولید شرکت فاراب در انواع شیر کشویی، شیر کشویی زبانه فلزی، شیر کشویی زبانه لاستیکی و شیر کشویی محور صعودی ساخته می شود. این شیرها به طور کلی دارای موارد مصرف مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان به کاربرد آن ها در تاسیسات حرارتی و برودتی، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های آتش نشانی و صنایع آب و فاضلاب اشاره نمود. شیرآلات چدنی فاراب مدل کشویی در حداکثر دمای صد و ده درجه سانتیگراد قابلیت کارکرد دارد و در مدل های زیر موجود است:

– شیر کشویی زبانه فلزی یا رینگ برنزی مدل GVB16

– شیر کشویی زبانه فلزی یا اورینگی مدل GVO10

– شیر کشویی زبانه فلزی یا گرافیتی مدل GVG10

– شیرآلات فاراب کشویی زبانه فلزی یا رینگ استیل مدل GVS25

– شیر کشویی زبانه فلزی یا اورینگی مدل GVO16

– شیر کشویی محور صعودی زبانه لاستیکی مدل GVSO16

– شیر کشویی محور صعودی زبانه فلزی مدل GVMO16

– شیرآلات چدنی فاراب کشویی زبانه لاستیکی مدل GSS25

– شیر کشویی زبانه لاستیکی مدل GSS#150

– شیر کشویی زبانه لاستیکی مدل GSS16

شیرآلات کشویی فاراب

  1. شیرآلات فاراب پروانه ای

شیرهای پروانه ای برند فاراب در دو دسته اصلی شیر پروانه ای لاگ و شیر پروانه ای ویفری تولید می شوند. این شیرهای با قابلیت تحمل حداکثر دمای صد و ده درجه سانتیگراد و فشار کاری مناسب، گزینه ایده آلی برای سیستم های برودتی و حرارتی، تهویه مطبوع و صنایع آب و فاضلاب به حساب می آیند. برخی از مدل های این شیرهای چدنی ساخت شرکت فاراب به شرح زیر هستند:

– شیر پروانه ای ویفری یا گیربکسی کلاس صد و پنجاه مدل BWG#150

– شیر پروانه اى ویفرى یا اهرمى کلاس صد و پنجاه مدل BVW#150

– شیر پروانه ای لاگ یا گیربکسی کلاس صد و پنجاه مدل BLG#150

– شیر پروانه ای لاگ یا اهرمی کلاس صد و پنجاه مدل BVL#150

– شیر پروانه ای ویفری یا گیربکسی مدل BVG16

– شیر پروانه ای ویفری یا اهرمی مدل BVW16

– شیر پروانه ای لاگ یا گیربکسی مدل BLG16

– شیر پروانه ای یا فلنج دار مدل BFY16

– شیرآلات چدنی فاراب پروانه ای لاگ یا اهرمی مدل BVL16

شیر پروانه ای فاراب

  1. شیر بخار فاراب

این نوع از شیرهای فارآب در دو دسته شیرهای سوپاپی و شیرهای یک طرفه تولید می شوند و بسته به مدل شیر علاوه بر تاسیسات حرارتی و برودتی در مواردی نظیر سیستم های انتقال آب داغ، بخار، آب داغ فوق اشباع و روغن داغ نیز بکار گرفته می شوند. این شیرها با قابلیت تحمل دمای صد و ده الی سیصد درجه سانتیگراد در مدل های زیر ساخته می شوند:

– شیر سوپاپی فاراب مدل GLB16

– شیر سوپاپی بخار مدل GLS16

– شیر یک طرفه سوپاپی چدنی بخار مدل LCS16

– شیرآلات فاراب سوپاپی بیلوز مدل GBL16

– شیر یک طرفه سوپاپی یا فولادی مدل LCC16

شیرآلات فاراب بخار

  1. شیر یک طرفه فاراب

شیرهای یک طرفه فاراب متناسب با نوع محصول دارای کاربردهای گوناگونی هستند که برخی از آن ها عبارت اند از: صنایع فاضلاب، صنایع آب، سیستم های برودتی و حرارتی، سیستم های آب داغ و آب فوق داغ قابل اشباع. این شیرها در مدل های زیر قابل تهیه هستند:

– شیرآلات چدنی فاراب یک طرفه سوپاپی یا فولادی مدل LCC16

– شیر یک طرفه لولایی یا زبانه فلزی مدل CKM16

– شیر یک طرفه یا زبانه لاستیکی مدل CKR16

– شیر یک طرفه سوپاپی چدنی یا مخصوص بخار مدل LCS16

شیر یک طرفه فاراب

  1. شیر کنترلی دیافراگمی فاراب

شیر کنترلی دیافراگمی این شرکت در دمای حداکثر هشتاد درجه سانتی گراد و فشار کاری شانزده بار قابلیت کارکرد دارد. از این مدل شیرآلات فاراب معمولا در سیستم های آتش نشانی، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های حرارتی و برودتی و همچنین سیستم های آبیاری و صنایع آب و فاضلاب بهره گرفته می شود.

شیر دیافراگمی فاراب

  1. صافی فاراب

در حال حاضر صافی های فاراب در دو مدل صافی STR16 و صافی مخصوص بخار STS16 تولید می شوند و به ترتیب از قابلیت کارکرد در حداکثر دمای صد و ده و دویست درجه سانتی گراد برخوردار هستند.

شیرآلات فاراب صافی

اهداف شرکت فاراب

شرکت فاراب از ابتدای تاسیس تا کنون، همواره در جهت کسب رضایت مشتریان خود گام برداشته است و در تمامی مراحل تولید شیرآلات چدنی فاراب، به اصل کیفیت و رعایت حقوق مصرف کننده پایبند بوده است. این شرکت محصولات صنعتی خود را با بهره گیری از نیروی های انسانی متخصص و استفاده از جدیدترین فن آوری های روز دنیا تولید می کند. در این راستا پرسنل فعال در شرکت فاراب نیز به عنوان مجموعه ای حرفه ای و هماهنگ در کنار یکدیگر فعالیت می کنند تا در زمینه خدمات رسانی و ارائه محصولات به مشتریان، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. مدیران فارآب بر این باور هستند که لازمه پیشرفت در این صنعت، همکاری و مشارکت گروهی و رعایت استانداردهای لازم در امر تولید است؛ لذا این شرکت برای تولید انواع محصولات خود کلیه استانداردهای ملی و بین المللی همچون ایزو 9001:2015 را رعایت می کند تا در نهایت محصولاتی که در اختیار مشتریان قرار می گیرند از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

برای خرید محصولات فاراب
فقط یک تماس با سایت لوله و اتصالات کافی است

دانلود آخرین لیست قیمت فاراب

خرید با تخفیف

فروش انواع لوله و اتصالات همراه با تخفیف ویژه.

تضمین کیفیت

با خاطر آسوده کالای اصل و باکیفیت تحویل بگیرید.

رضایت مشتری

اولویت و هدف ما جلب رضایت مشتری است.

امتیازدهی به این مطلب!
. میانگین 5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *